Vad man vill skriva i sin signatur är väl upp till var och en? Om du tittar under "Om sajten" på alla sajter så ser du vem som är värd och Medarbetare på respektive sajt.
#1 Visst är det upp till var och en men om man har frågor eller synpunkter så hade det ju vart lättare.
Jo, men därför är det väl lättare att direkt kolla under "om sajten" för att snabbast och enklast hitta värd/medarbetare.
Själv tycker jag det är jätteirriterande med långa signaturer/banners, och slipper dem helst.
Dessutom så fungerade det ju bra hela tiden innan denna signaturfunktion fanns, så då ska vi nog överleva nu också ;)
#3+4
Ja, då måste jag nog säga att ni letar dåligt, för under "Om sajten" har ni en bild på våra avatarer, och värden på respektive sajt ligger alltid först, dvs högst upp längst till vänster bland avatarerna.
#5 Ja, alltså under "Om sajten" finns alla Medarbetare och sajtvärden respresenterade men det är långt ifrån alla som vet att sajtvärden är först i listan på bilder och vill man då få kontakt specifikt med sajtvärden så blir det ju väldigt svårt eftersom det inte står klart vem som är Sajtvärd.
Det är ju bara en tanke för att underlätta för folk, som sagt, och ingen har sagt att det behövs någon signatur men kanske något tydligare under "Om Sajten" hade vart något :)
#6 Ok, visste inte att det just var sajtvärden som låg först. Tycker iaf att det kunde stå nånstans.. 
#6 Som medlem på denna sajt måste jag säga att jag vid flertalet gånger upplevt "bittra", "spydiga" svar på vad jag undrar och det tycker jag påvisas även här. TS skrev väl förmodligen inte detta för att jävlas utan för att ge konstruktiv kritik!
Under "Om sajten" står det ju med fetstil "Värdar och medarbetare", vilket jag personligen tycker är då ganska självklart att värden ligger först i listan eftersom "värdar" nämns först i fetstilen.
Sedan så kan man väl kanske tycka att det borde stå "Värd och medarbetare" eftersom varje sajt endast kan ha en värd, och "värdar" påvisar ju att det är fler värdar än en, men det är en petitess jag inte kan göra något åt.
Klickar man sedan sig in på min sida/sajt så står det ju även där i den lilla rutan att jag är värd för katter i detta fallet tex, vilka sajter man är Medarbetare på osv.
Är det funktioner som saknas så är ju inte det något som jag kan påverka, utan det får ju isådanfall tas upp med iFokus killarna.
Personligen hade jag hellre sett en liten text under min Avatar med tex "värd", eller "moderator" tex. Men det är väl inte så man kan få allt man önskar sig här i världen och jag vet inte ens om det är möjligt för iFokus killarna att genomföra det.
#10 Klickar man sedan sig in på min sida/sajt så står det ju även där i den lilla rutan att jag är värd för katter i detta fallet tex, vilka sajter man är Medarbetare på osv.
Samtidigt står det i din personliga beskrivning att du är värd för något annat, vilket gör det aningen förvirrande.
Har bara inte hunnit uppdatera min personliga sajt då mycket annat tar tid. Men de där rutorna på sajten uppdateras ju automatiskt när man får rättigheterna till respektive sajt.
Skriv på support.ifokus.se och föreslå dessa förbättringar. och länka till denna tråd. :-)
Tyvärr måste även jag säga att jag upplever att det kommer lite bittra och spydiga svar.. Ingen ska ge såna svar men jag tycker att värdar eller Medarbetare som har ansvar för en sajt verkligen ska täka på hur de uttrycker sig. För dom ska väl vara föredömen?
Tror inte heller att ts menade något illa, bli inte så putt Imsay.. ;)
Jag håller med nilma om att det är lite förvirrande när det står att Imsay är värd för något annat. Kanske borde skrivas in, när sajtvärden får tid.. :)
#14 Bra tips!
Men jag har väl aldrig blivit sur, varför tror du det? Jag skriver ju bara som det är, men det är aldrig något elakt menat med det, då är det nog så att den som läser det jag skriver tar det på fel sätt?
Det är möjligt.. Jag upplevde det som att du var lite snäsig i tonen, ber om ursäkt om jag hade fel..
#16 Det är väldigt lätt att misstolka saker över internet överhuvudtaget, speciellt när man inte använder sig av glada uttryck eller symboler.
Så sant så :)