Hulken påkörd.
Min älskling Hulken blev igår påkörd av en bil. någon ringde mitt i natten och sade att de såg en bil köra på honom, för att sedan smita därifrån. de hade öppnat hans medaljong och hittat lappen med nummret i och ringde mig. han var död när jag kom och såg ut att ha dött direkt i träffen med bilen. urs så hemskt… min lilla älskling… så det blev en nattlig begravning med de få tillhuggen vi hade (en matkniv, osthyvel och sallandsked, bäst att köpa en spade..)…
så nu vilar han i skogen vid kyrkan bara 2 hus bort..
Fy vad jobbigt. Vi tänker på dig.
KRAAAAM!

Usch vad tråkigt. Stackars dig & Hulken.

nej usch vad hemskt tänker på dig

Stackare. Tänker på dig!

Usch, vad hemskt! Jag vill bara gråta!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Så hemskt.. Beklagar :(
Men så hemskt
Usch, tänker på dig och Hulken.
Vilken idiot att smita från händelsen, *ARG*
Tröstkram till dig!
Sessan1
tack alla vad ni är gulliga.. verkligen hemskt.
men det som är konstigt är att det känns som att han visste..? han brukar vara ute jättemycket, men just igår så var han inne hela dagen och bara myste. jag kliade honom i säkert 2 timmar, sedan min sambo i 2 timmar. han var hemma hela dagen, och för en gångs skull fotade jag honom i mängder. har nästan inga kort på honom, men just igår tog jag säkert 15 kort…. konstigt va?

Men så hemskt, vad onödigt, vad ledsen jag blir och vilken idiot som smet från olycksplatsen…
Vad skönt att din tid med honom slutade med dessa mysiga stunder och alla fina bilder i alla fall.
Mina tankar till er!!
Kram, Pia
Beklagar! Kram till er! Tänker på er! 
Är inte lite fräckt (utan mycket) att smita iväg så där. Dom som körde på Hulken måste ju ha märkt nåt.
Jag vet ju själv hur det är att förlora sin älskade kisse. Var ju 11 dagar sedan nu som min kära kisse vandrade iväg till katthimlen. Hon ligger begravd här ute på gräsmattan, på sin favoritplats.

OJ!
Min katt blev också påkörd, och samma dagen tog jag masse kort på honom! exact som dig..
Det var sorgligt med Hulken. Jomsan var också på vägen här om kvällen och nu är jag lite rädd att hon skall bli påkörd. Ibland brukar jag tänka att det är någon mening med allt eftersom du/ni kelade flera timmar med Hulken och sedan tog ett 15-talet foton. Det var tydligen meningen att Hulken skulle åka till katthimlen kanske för att fräffa Miran som for till katthimlen för 11 dgr sedan, vem vet. Sorgligt är det i vilket fall som helst. Tröstekramar från Jomsan och Joppe med matte och husse.
Usch vad trist!
Vår huskatt Mysan låg död utanför sommarstugan förra året och vi fick aldrig veta varför. Inga yttre skador alls.
Var GLAD mitt i allt elände att Du fick veta vad som hänt. Det värsta måste ändå vara en katt som bara försvinner och man aldrig får veta vad som hänt.
Tröstekramar
Numer pensionär i Nynäshamn

jag lider verkligen med dig ems…
min hund blev påkörd natten till midsommar. tyvärr, så tog jag inte bilder på honom då. faktum är att jag bara träffade honom drygt två timmar den dagen. jag pussade inte ens honom hejdå innan jag gick. vilket jag alltid gjorde annars…
fattar inte att man kan fästa sig så mkt vid djur. det är helt sjukt… man borde bespara sig den här känslan och inte skaffa fler djur…
Tänker på dej.
Men du vilken tur du hade telefonnumret i en medaljong runt halsen på honom. (Borde alla ha).
Så du fick reda på det så snabbt ändå.
Tröstekram från Jenna
Beklagar gör jag också Ems,vad fin han ser /såg ut att vara Hulken. Nog är det lustigt,det kan nog vara så att man känner på sig vissa saker….. Men just nu grinar jag också med dig… Jag miste själv en katt på samma sätt 2001, men här smet ingen undan händelsen…..
Har du någon mer katt? Ja, en ny katt kan ju inte ersätta den andre, men kan för den delen bli en ny kär medlem i familjen ändå. Jag har ju Mumman och Desoto som kom efteråt + gammelkatta.
ja du det är så ledsamt när de dör ifrån en på detta sätt.. Vår Rasmus blev också påkörd, för 8 veckor sedan, och varvid han som körde på Rasmus hade också kört vidare. Jag fick höra av de som stannade och tog bort honom från vägen att det var många bilar som hade kört runt honom när han låg där mitt i vägen. Rasmus hade även han en namntub på ett reflexhalsband, det var så de hittade mig. De sa att han dog nog ögonblickligen, smäll i huvudet trodde de. Hela min tillvaro ramnade, ja ingenting blev sig likt efter att min älskling dog. Så onödigt, min hjärtevän som jag saknar så… Se Rasmus på bilden på hans täcke som han alltid ville ligga på.

Usch..det finns inte ord för hur sorgligt o tråkigt detta är…över sänder de varmaste tröstkramar till dej…
Sidentass

Stackars dig :( <3 Det ser precis ut som min katt .

Välkommen till Katter, Ankie!
Men så tragiskt, han var verkligen fin, din Rasmus…

Samma sak hände mig för några år sedan. Stackare. Bra att du fick många fina kort ialf. Har bara inne katter nu. *tröst kramar* från oss
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Vi är många som tänker på dig. Kram!

Usch, mitt hjärta blöder för er alla som misst er kärlekskatt på detta viset.
Det gör helt enkelt ont i mig, jag kan bara tänka mig hur ni känner det
.
Tröst-kramar till er…
vad jobbigt för dig! hur gammal blev hulken? jomen han kanske kände på sig tt något inte stod rätt till? Min killes hund rymde och blev överkörd.. av enr rattfyllerist!

jag fällde några tåtar när jag läste detta, vet inte vad jag hade gjort om min snuttan hade blivit påkörd, hon är ju min bebis. usch så hemskt lider med dej, ta hand om dej nu, puss puss
Jag beklagar sorgen.
Jag blir helt gråtfärdig av att läsa såna trådar…nu måste jag gå och pussa min katt och säga att jag älskar han!
Usch vad hemskt. Beklagar :(
Kramar

Jag vet hur det känns att förlora en älskad vän, har själv förlorat flera på grund av vägen…
Tröstkramar sänder jag er!