Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 3127 ggr
HBKbruden
0

Kattsand everclean

Var köper ni det? :)Hittar inte vilka som är återförsäljare?!

zLindaz
0

Jag köper min i butik. Många djuraffärer har denna Kattsand i deras sortiment.. I Gävle finns i alla fall 3-4 djuraffärer som har denna sand..

Så kolla i djuraffären nära dig  :)

HBKbruden
0

Tack så mycket! Undra om granngården/lantmännen kan ha det? Får ta och kika runt innan bäbisen flyttar in :)

zLindaz
0

Jag vet faktiskt inte.. Tror mer på djuraffärerna än granngården faktiskt..
Men kika kan du alltid göra :)

Lycka till..

Sen ett tips till är att använda sig av den luktfria sanden, ljusblå/blå etikett.
Jag har testat olika och kan inte stå ut med att katten doftar lavendel lr liknande.
Den finns en Kattsand som är röd också av evercleans märke men den luktar fast att den inte ska..

Men det är ju en smaksak, men jag skulle rekommendera den luktfria.. :)

[Norrbysa]
0

foderbilen? :)

Amm0
0

Djurmagazinet.

Ett tips är att prova Pussi kompakt ultra också. Enligt mig så är den sanden lika bra, men halva priset.

Cindy
0

Grossisten heter Severa och har även Eukanuba och Iams, så butiker som säljer de fodren borde även ha Ever Clean att tillgå.

Vänliga hälsningar
Cindy

LinaK
0

Granngården brukar ha everclean. Min mamma köper sin Kattsand där. Någon sa ju Foderbilen.se också, det kan jag rekommendera. Då får man det hemkört fram till dörren. Så man slipper kånka på den tunga sanden hem.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Hilo]
0

Foderbilen..

HBKbruden
0

Tack för alla era svar! :) Jag ska köra upp och titta på granngården, annars blir det foderbilen :)

Millimina
0

Köpte klumpbildande sand på ICA i en stor blå kartong, typ EverClean kartong. Kan det ha hetat Kitty/Katty?

Tyckte den var bättre än EverClean. Hårdare klumpar och lite grövre korn så de tog inte lika mycket med sig.

8 liter kostade 65:-!

Jag har annars PeeWee låda till mina katter, men då hade jag fått hem en ny som var van med sand. Nu går även hon på träpellets! Helt annan ekonomi samt att man slipper sand i hela lägenheten… Flört

[oddtinna]
0

Jag köper Everclean i djurbutiker (nstan alla har det!) samt på Granngården, Kungsbacka hittade jag det igår.