Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1497 ggr
BlackWingedAngel
0

Nytillskottet

Jag och min sambo har olika tidsscheman vilket gör att det är någon hemma nästan hela tiden. Men vi vet också att sambon inte kommer vilja jobba nätter hela sitt liv och vår katt är väldigt sällskaplig. Hon ska naturligtvis inte behöva vara ensam när den dagen kommer.

Vi har haft kontinuerlig kontakt med hennes uppfödare hela tiden och sedan november har vi diskuterat anskaffandet av en katt till. I februari föddes kullen som vi väntat på och igår hämtade vi hem en liten lillasyster och jag är så lycklig! Hon har fått namnet Luna.

Det är enda gångerna i mitt vuxna liv som jag får samma magkänslan som jag hade på julafton när jag var barn; när jag hämtat mina djur. Nu är de fyra: Två katter, en igelkott och en fisk.

[Maijah]
0

Åh va roligt! Skrattande Jag älskar namnet Luna, det är så himla fint tycker jag! ^^

Får man se en bild kanske? =)

[Sniff]
0

Vad kul! :D Lycka till med henne! :D

BlackWingedAngel
0

Tack tack!

#1 Har ingen bild på den här datorn än, men det kommer förhoppningsvis snart! :)

Första dagen var det en hel del morrande, men nu tvättar Inca den lilla katten, de sover och springer runt och busar tillsammans.

[Maijah]
0

#3 Ok, väntar då :p Va skönt att det trivs tillsammans nu =)