Gråter...
http://hn.se/nyheter/varberg/1.789445-vem-fangade-och-skot-katten-kitty-
Hemska människor…
Mitt hjärta slår så hårt av ilska så jag blev illamående.
Gissa vart jag skulle sätta skott på den människan som gjort katten så illa.
Man ska inte ha katter ute, det finns så många konstiga typer som vill göra djuren illa.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Självklart är det otroligt hemskt!
Tycker dock att man i dagens samhälle/miljö ska hålla katterna inne. Då vet man var man har dem och att dom är trygga.
Så fruktansvärt…
En av anledningarna till att jag har mina katter inne, trots att folk tycker jag är fjompig som bor på landet.
Stackars katten Kitty som hade oturen att komma för nära fel människa 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
DettaSetta ämne finns uppe på ett annat forum då följande inlägg finns
"Har skjutit åtskilliga katter genom åren, men aldrig med luftgevär utan brukar använda hagelbrakarn oftast..
Brukar inte vara så brydd i vem som äger dom, om dom nu öht har nån ägare.
Bara kasta dom längs vägkanten så tror som sagt ev. ägare dom blivit påkörda..
För som det är nu så är det åt helvete för mkt katter som springer vind för våg och tillåts föröka sig utan att nån tar hand om dom.
Och vilda katter är inte bra om man vill ha en bra småviltstam på sina marker, för inte roligt se harungarna som man ska skjuta till hösten bli kattmat..
Tycker det borde införas nån form av kattskatt på låt oss säga 1000:- om året, då kanske ägarna vart lite mer rädda om sina älsklingar.."
jag tänkte direkt på en annan tråd, där tre katter hittats intill en väg. Usch, vet inte riktigt vad jag ska säga..
#6 Men vilken j*dra människa
Det enda som var vettigt i den personens resonemang var det sista.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Hur kan man göra så mot en katt. Jag blir så förbannad av att läsa sånt här att man nästan själv vill ladda en bössa och skjuta nio skott på gärningsmannen så han får känna hur det känns och sedan utvärdera om det var värt det.
Ursäkta om jag skriver så men jag blir så ?¤&"%"¤"
#8 Jag känner precis likadant.
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Flashback?

För att inte tala om de där som plågat ihjäl kaninerna. Jag har bara läst rubrikerna, jag klarar inte mer än så.
Hur i h*e kan folk göra så mot djur?
Hatar cancer och älskar vårlökar.