Kattungar sökes :)
Sandra heter jag och bor i min 2a i Västerås.
Söker dig som har kattungar lev. klara vid mitten/slutet av maj och bor runt Västerås trakten.
Känner mig lite ensam här hemma så önskar att ha en kisse att ge massa kärlek till :)
Ett tips som någon förr eller senare kommer att ge, är att kontakta något katthem i närheten! Många katthem är överfulla och som jag förstår får de nog in endel kattungar också! :)
Jag trodde det var en speciell ras du sökte?
ser din sökning på siames/oriental.
Men varför inte ta hand om en dräktig hemlös hona, då får du kattungar oxå.

Beror på vilken ras du söker. Kolla på huskatten som finns i Västerås, de har många katter som är redo för att tingas. Sen kan du kolla på kattklubben.se om det är någon specifik ras du söker.
Själv har jag en Norsk Skogkatt till salu och sedan har S*Lapommis iallafall två ungkatter som söker nytt hem och två kattungar.

Jag har en uppfödarkamrat som har en kull Cornish rexkatter till salu.
S*Hub cats.
Stolt ägare till tre La permer
Kolla även på hittekatter.ifokus, där finns massor av kattungar som behöver ha hem. De finns i alla olika färger och former och åldrar ;)
Vi har en liten nätt kurrmonster tös Montana www.lasadie.com toksöt röd norsk skogkatt. Hon är just 13 veckor.
Alltid välkommen att komma och kika iaf, vi bor i Råby i Västerås så det är ju enkelt för dig om du nu bor i stan. Isf bara att höra av dig, kontaktinfon finns på hemsidan.
/Fridaybrew

JAg har en Maine Coonkille på 15 veckor som är vaccineradX2, besiktigad, chipad, avmaskad och har stamtavla.
Titta gärna in på www.biscayabigpaw.se och under kattungar
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Räknas inte detta som en annons? Trodde inte det var tillåtet på denna sajt.
Men TS, jag hoppas du hittar din kisse.. :))