God morgon tisdagen den 6/2
Jaha var tvungen att ringa och sjukskriva mig efter att jag hade tagit ut mig totalt i fredags på personalfesten. Vi gick och spelade bowlig och det var så himla kul att jag nästan glömde att jag är nyopererad, och har nu en vidrig värk. Ska till sjukgymnasten senare, hoppas jag inte gjort något alldeles galet nu utan att det bara e värk pga ovana.
Men annars så e allt bra..Är en typisk grå vinterdag här i stockholm..har tvättstugan i eftermiddag men vi får se om det blir något med det just nu så vill jag bara ligga i inbäddad i värme och kela med Mojje.
Ha en bra dag
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Men huvva Eva, hoppas det ordnar till sig!
Jag hade en sådan där otroligt hopplös natt när jag inte kunde sova än hur jag försökte eller inte försökte. När klockan var 04:30 gav jag upp och klev upp. Tog 8-tåget in till Sundbyberg där jag fick ljuta min hörapparat *gjorde lite ont* och sen gick jag på Åhlens men hittade inget kul så då åkte jag hem.
Har bara kunnat sova en timme nu på dagen och nu håller jag på att skära till tapetvåder.

jag har jobbat idag o har fått reda på att jag får fortsätta med högre tjänst ett tag till.. tycker att de bara bollar med mig hela tiden borde vara glad men e istället skitledsen…