Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1229 ggr
Milowich
0

Ny här ^^

Hejsan :)

Jag är ny här och jag älskar katter och kaniner.

Men har älskat katter sedan jag var liten.

Har haft katter hela mitt liv.

Mina första katter var Simba och Jansson, dom var bröder och dom var bland raser, dom var norsk skogkatter och perser.

Sen dog Simba efter ett år, men jag var väldigt liten då så jag kände honom knappt (av cancer)

Sen några år senare så köpte vi Kattis.

Sen efter ungefär ett år dog hon också.

Sen var det bara Jansson kvar. Han var min katt.

Men 2007 dog han. Det var väldigt plågsamt att se när dom gav honom sprutan, har kvar bilden i huvudet av hans ansikte när han var borta.

[Norrbysa]
0

Välkommen till forumet!

Ursch va tråkigt att du blivit av med alla katter du haft. Väldigt vilken otur alltså.

LaSadie
0

Usch… jag minns själv hur det var när de gav sprutan till vår katt Trollet, tårarna rinner bara jag tänker på det. Det mest sorgliga jag har upplevt i mitt liv. Men det kändes bra att vara vid hennes sida och klappa henne och säga att allt blir bra

RIP för dina katter… så hemskt att förlora dem.

Milowich
0

Svar : #1 tack, mm jag brukar aldrig ha tur med sånt. men det här var det värsta jag vart med om

#2 Stackars dig med, det är svårt att fatta att man inte får träffa dem någonsin mer.

R.I.P för våra katter

Lena
0

Välkommen till Katter iFokus!

Tråkigt att du haft sådan otur med dina katter. Det är hemskt när man förlorar sina kära vänner.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Milowich
0

Svar #4: Det har du rätt i. Han var min bästavän. Han fanns alltid där, men inte längre