Bifoga ditt färskaste kattfoto

#6 Vilken underbart go pussnos och uttryck Hugo har 

Vilka fina katter ni har, allihopa!
Mina nyaste är i mobilen och de fotona lägger jag sällan över. Det här är det nyaste från kameran - två muppar i badkaret.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#9 Ja han är en riktig pussgurka, älskar att mysa och "pussas" samtidigt som han gärna lägger ena tassen på kinden på en =)

Vilken härlig tråd, sprängfylld med vackra gosiga kissar
Vad stor din lilla Tindra blivit 
Jag blir lite så fundersam bara, vad har folk för kameror egentligen? Många foton som har riktigt bra kvalitet här!

#24 Om min är en av de bra fotona så har jag en Canon EOS 500d
Sen är ju motivet det som gör bilden ;D

#6 såååå söt liten kisse
Tack tack =) Din röding var inte så tokig den heller *sötnöt* =)

#24 Om min bild räknas med där så är den bara tagen med en nikon d60 =P
Vet inte om någon av mina bilder hör dit men iaf =P Jag fotar med en Sony cybershot DSC-H50, fungerar dock bäst utomhus =)

#32: Makalöst!
Otroligt vackra katter ni har allihop.

#41 Åh, jag älskar gravida kattmagar
Lycka till! :D

Vilka fina, vackra och söta katter ni har allihop. Helt underbara!!
Vi hade familjträff igår, när bröderna bus fick promenera över och hälsa på sin mamma, pappa och syster (syster & mamma fick dock vara inne när Jansson kom över ; nyfertil hankatt som ÄÄÄÄÄÄääääälskaaaar flickor och bryr sig föga om släktskap)
På bilden är det pappa Kalle, rödtotten Pejst som hittade nåt mer spännande att kika på och så flicktokige Jansson.
Intressant för den som inte känner till amber-färgen hos skogkatten är att Jansson vid födseln hade samma färg som sin pappa Kalle, men har alltså skiftat kulör vartefter till att bli mer och mer rödbrun istället (svanstippen har fortfarande originalkulör)
Tjänstehjon åt Bröderna Bus
Och så måste ju vackra syrran få vara med också…
Pejst och hans lilla storasyster Lizzie; Pejst är ju en klump på närmare 4½ kg och Lizzie betydligt nättare (9 månader gamla)
Tjänstehjon åt Bröderna Bus