Tindra tittar på TV
I kväll ägnade Tindra sig åt att titta på TV.
Programmet handlade om fåglar. Hon älskar alla slags naturprogram. Tindra springer ibland helt fram till skärmen om något spännande händer, reser sig på bakbenen och sniffar på skärmen.
Det är så charmigt.
Någon fler med katter som gillar TV-tittning? 
Kvällsfärsk bild.
När jag var liten hade vi en hockeyintresserad katt. Han satt likadant som Tindra och tittade på hockeyn. När en spelare åkte ur bild så gick han bredvid tv:n för att se vart spelaren tog vägen…
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.

Våran första katt gjorde något liknande som din #2
När pucken åkte ur bild så gick han bakom och runt för att leta. Samma sak med fåglar och andra djur som försvann ur bild. men människor brydde han sig inte om. Det såg för kul ut. På den tiden, jag är gammal*fniss*, så var det svart-vit TV och ingen färg.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag är något yngre, så jag är uppväxt med färg-tv. Min första tv var dock svart-vit. Jag VAR så stolt över att ha en egen tv på mitt rum! (Det tog 5 min för den att värma upp, innan man kunde titta på den, tihi!)

Sidney sitter alltid och tittar, både om det är film, nyheter, sport eller tv-spel =)
Och så finns det de som påstår att katter inte kan se bilderna på tv:n…

Gurra kollar fågelprogram på Animal Planet.
Båda mina gillar att kolla på TV 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

De är för söta och roliga när de ser på tv….vilka fina bilder på fina katter!
Min huskatt tittat på Cesar Millan och på Animal Planet.. Skogisen tittar bara ut på fåglarna utanför fönstret;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Undis har nu när det var OS attackerat tv.n då det var skidor. Stavarna var mycket roliga att följa tydligen :)
Du kanske skulle testa en katt-dvd. Mina katter älskar den och sitter som klistrade vid skärmen. Försöker till och med fånga fåglarna. Sjukt söta. Hade kanske varit något fin din katt också? Kika in på: