Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 1159 ggr
Emmieline
0

nu har det gått över ett år

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu min vän har du varit borta över ett år, och saknade är stor än. du vart blott 5 månader gammal när du somnade in hos vetrinären efter den svåra bilolyckan. jag gråter än när jag tänker på dig.

Du hade bara varit ute i 10 minuter men ändå hittat till bilen och lagt dig att sova i motorutrymmet, och när ägaren till bilen startde den så fastande du med svansen i rämen och sen rullade ut och under hjulet. att du klarade det fårstår ingen. Du levde tills du kom till vetrinären som kollade om det gick att rädda dig men det var försent Allt i dig var sönder. du höll dig iliv så jag fick säga hejdå, men det för ont än. Om det inte hade varit för en snäll dam som tog dig till vetrinären hade en vän's pappa kommit och tagit bort dig. Men damen, tog dig till vetrinären och avlivade dig min vän. nu ligger du med mina andra två älsklingar Joey och Tai som du fick träffa ett tag innan dom gick bort dom med. du kunde ligga på deras bur och bara kolla på dom.

När du sov skulle du sova mellan mig och min dåvarande pojkvän du skulle ligga så nära mig du kunde att du ibland väckte mig när du la dig på mitt ansikte..
eller när du låg på soffan första dan du kom helt lugnt, som om inget var läskigt eller farligt. Min älskade Chill du var den tokigaste katten jag nånsin haft. men vi fick bara 3 månader till sammas men det var dom bästa månaderna i mitt liv.

R.I.P Chill 22 oktober 2008. min drömprins

saknar dig !

[Linsenhejhej]
0

Jag blir helt gråtfärdig när jag läser detta!
Han var nog en helt underbar katt.
Tröstkramar från mig.
Rest in peace, Chill.

Emmieline
0

Han var underbar. en katt på tusen. han hade sina stilar med

Bumsibum
0

naw..  Gråter R.I.P

Ankie
0

fy så sorgsamt :( mycket fin katt

Barbro55
0

jag vet hur det känns o känner all sorg med dig.

fia-mia
0

Nu gråter ja. R.I.P

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

Filuribur
0

Usch, va hemskt. Jag får helt ont i hjärtat! ;(