Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 2454 ggr
[Nininosen]
0

Tack alla!

Tack alla fäör stöd och tips för min Kasper som försvann. Detta är en saga. Jag vaknade för tre dagar sedan mitt i natten för att kissa. Hade plockta bort hans låda tidigare på kvällen. Då jag gett upp hoppet om att han skulle komma tillbaka. Men så hörde jag plötsligt ett jamande som så många gånger tidigare hört i huvudet. Fick ett infall klockan fem på morgonen och öppnade dörren…

En katt kastade sig på mig och gissa vem!?

Att en innekatt som aldrig varit ute faller 5 våningar ner i snön.Är borta14 dagar och sedan hittar in genom porten och av alla dörrar våran?

Josefa
0

Oj!!

Vad härligt.

spiritedaway
0

Så underbart att höra ! ^^

line84
0

Åh!!! Underbart! Får rysningar i hela kroppen..

Jag blir så glad för din och din katts skull.

Dorkiis
0

vad skönt! Hade han gjort sig illa av fallet?

EddaM
0

Vad bra att den lille e hemma igen. Hoppas att han mår bra o så.=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

SidenMoare
0

Men bara sååååå underbart. Villken kille en riktig överlevare

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

Tofei
0

Vilken historia!! Han visste vart hans hem var!

Skönt att höra att han kom hem igen!

voranna
0

Åh,så roligt!SkrattandeHoppas allt är bra med honom.Kan gissa han blir lite extra bortskämd nu hihi.En riktig solskenshistoria som värmde gott i snöyran!Tur du behövde upp på toa just då..

MajaBack
0

Vad roligt att höra! Jag har undrat hur det gick för din lilla katt.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Vilka underbara nyheter. Vad lille Kasper ska bli bortskämd i helgen kan jag tro Skrattande

[Norrbysa]
0

Åh vad härligt! Vilken skräck-historia!

Tufvans
0

Vilken otrolig, fantastisk historia! Ni får skämma bort varandra ordentligt nu.

Maria
0

Puh, vad sköntGlad

/Maria

Sagolika
0

Vad skönt att han är tillbaka. Ta honom till veterinär för en noggrann undersökning. Han kan ha fått inre skador som han inte "skyltar" med. Håller tummarna att allt är bra med honom.

sahar08
0

Åhhh du måste vara så överlycklig!!!

Jag är så glad för din o kissens skull!!!!

Bumsibum
0

rysningar och glädie tårar, asså fy villken lycka!!!!! :) <3

Gunlog
0

Åh, vilken lättnad! Jag förstår precis vad du har gått igenom. Inte med att katten lyckats lirka sig ut genom balkongen, men att ens älskling är borta…

Min hona var försvunnen en vecka. Första kvällen jag var hemifrån, samma dag som jag hade gett upp hoppet om att hitta henne igen, blev jag fick jag ett samtal hos mina vänner. Då hade min granne hittat henne, sittandes i ena fönstret i trappuppgången…

Jag känner den varma lyckokänslan igen i kroppen nu när jag läst att din älskling är tillbaka…

Många grattis och lycka till! Hoppas veterinären kan ge dig goda besked att din älskling är helt oskadd…

Många kramar till er!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

[Nininosen]
0

Nu har vi varit hos vet med den magra kasper. Allt väl och han är så tillgiven nu så det är inte klokt.. jag får ej vara ifred. Öppnade dörren för att jag skulle ut me hunden, kasper for som ett skott iväg han kommer nog aldrig gå igenom någon dörr haha. Han ligger nu på bordet här breve och spinner. kan inte fatta att han är hemma? Trodde att han var död pgr av kylan..

så mysigt!

Gunlog
0

Mmmm… Vilken kärlek som sprudlar i ert hem…! MMMMMYYYSSSS!!! Jag känner det ända hit! Flört

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

SidenMoare
0

Så underbart att denna tråkiga händelse får ett underbart härligt slut. Förstår att kisse håller sig hemma nu. För HUA vad han måste ha mått dåligt innan han hittade hem. Sen vad rädd och osäker han måste ha varit. Han är nog så otroligt glad över att ha hittat tillbaka hem till er igen att han  inte kommer att lämna er ifred. men det är ju så mysigt.

Så gosa nu med er kisse från mig medKyss

ÄLSKAR glada slutSkrattande

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

miillan
0

Åhhh vad härligt!!!! ta hand om varandra nu och håll dörren stängd :D

Ankie
0

men du helt otroligt, vilken lycka Glad

LaSadie
0

Vad härligt att höra Skrattande

Hyrrokkin
0

Underbart! :D

fia-mia
0

Helt otroligt! Vilken solskenshistoria! Vilket mysterie egentligen, vart han har varit och hur han kom in. Så glad för er skull!

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus