Katter iFokus

Katter

Etikett: tävlingar
Läst 1278 ggr
IceJossan
0

Katt-konster sökes till Talang 2010!!

Idag fick jag ett minst sagt spännande samtal från en person vid namn Calle Möller, som jobbar med rekryteringen till Tanlang 2010!

Han hade sett ett klipp på in katt Ragnar på youtube där han gjorde några tricks, och han är jätteintresserad av att få med oss i uttagningen till Talang 2010! Häftigt! Men jag fick tyvärr tacka nej, eftersom jag vet att Ragnar knappast skulle uppträda på scen inför publik, hur stor/liten den än är - han är för nervös bland främmande folk och gör bara sina tricks hemma på köksgolvet.

Men, jag sa att jag kanske kunde hjälpa till och hitta någon annan vars katt är mer trygg i att visa upp sig! Jag fick hans nummer så att den som är intresserad kan ringa honom snarast - han var jätteentusiastisk och hoppas verkligen att någon vill ställa upp!

Synd att inte Ragge har psyke till det, för det är ju värsta bästa chansen att visa upp sig Skrattande

Så:

En katt som kan diverse tricks (typ sitt, ligg, rulla runt, give me 5, mm) sökes till uttagningen till Talang 2010 i Kalmar fredagen den 26 februari!

Den måste klara att stå inför publik och göra sina tricks.

Har nån en passande katt? Skicka PM till mig så får du numret till Calle Möller!

IceJossan
0

Jag kan tillägga att Calle Möller fick tag i mitt telefonnummer genom Örebro Katthem, eftersom jag har ett annat klipp med katter från katthemmet. Han trodde kanske att även Ragnar var en katthemskatt. Han ringde till katthemmet, och hon som var där ringde upp mig och berättade, och jag bad henne ringa upp Calle på TV4 och be honom ringa mig senare eftersom jag jobbade (mycket fram och tillbaka, jag vet :P)

Så fick han tag i mitt nummer, alltså ingen mystisk och konstig väg Flört

[Sniff]
0

Vad roligt det skulle vara att vara med…(A) Har någon hört av sig? ;)

Min katt kan sitt, vacker tass och ligg… :)

IceJossan
0

Nope, ingen som hört av sig, tyvärr.

Är det ingen som har en lämplig kandidat som kan några tricks och som klarar att visa upp dem?