Var och handlade ett parti av sakerna på ÖB igår. det blev kläterträdet och transportbur. jätte billigt och bra 

Jag får ta och försöka komma ihåg att åka dit och titta tror jag.
Tunneln skulle mina katter nog gilla. Får ta och åka dit någon dag!

Såg det o blev allt intresserad till max! Vi är nyinflyttade hit till Lihnköping så det gäller att lära sig hur bussarna går..när jag var i Örebro i höstas var jag in på butiken där. Dom hade de vackraste prydnadskatter som står upp..o då blev man allt bra sugen..hi,hii..man är samlare på allt i prydnad med katt inblandat:-)
men vilka härliga priser!!!var ligger ÖB?
Jag var på Ö&B idag och köpte en transportbur :) Tänkte köpa det där klösträdet men det var slutsålt..
komme att åka imorgon jättebra tips..Tack så mycket
Tassar i massor
Eva & mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
#6 vilket Ö&B var det så jag inte åker dit imorgon?
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Jag var på Ö&B i Enköping.
sofie
aha vilken tur att man bor i stckholm då *L*
Klätterträd? Hur högt är det ungefär..?? Lät ju kul../ Cathy

De hade samma grej för ett tag sedan och då köpte jag den stora transportburen. Men jag glömde tunneln så jag får väl köpa den nu=)) Lidel har oxå billiga kattleksaker och tillbehör denna veckan som kommer och de har ett stort träd för under 400kr.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Googla på ÖB så hittar du butiker över hela landet, helenal.
Var til Ö&B i haninge igår skulle köpa klätterträd och katt tunnel samt ny kattlåda. Men katt trädet var slut och likaså katt tunneln. Och personal visste ingenting om något så jag fick inte att svar på om det kommer in mer. Men jag fick iallafall en ny kattlåda.
Ska ringa runt till Ö&B idag och se om det finns några träd kvar och om det kommer in fler annars.
Ha de bra
Eva & Mojje

#4 Sidentass har du flyttat till Linköping?
om du har de o vill åka till Ö&B så får du nog hitta nåt annat sätt än buss. Tror inte de går buss ut till Ö&B. ( men kan ju ha fel.) kanske funkar o man går en (bra) bit.

evamojje, kolla även Lidl för klösträd, där finns det också sådana till bra pris just nu!
Ska till Lidl snart och köpa ett klösträd där..