Badande katter?

Nej inte direkt att bada i mycket vatten, men han kan gärna gå och lägga si gpå det blöta duschgolvet efter att jag duschat 
Jag ska försöka lägga in en bild när jag är vid rätt dator men jag har en på min proifilsida. Min Moritz älskar också att bada. Kul med katter som gör det
/Maria

Min katt gillar, ska ta bild nästa gång! :)

#5 7 hahaha sötnosen då

#5 Hehe jo precis och upp på mattes sida av sängen måste man ju också så att det är en stor blöt fläck där sen 

#10 Hehe, ja!
Hon for upp där och jag fick inte loss henne om så mitt liv stod på spel, haha!

Mina tycker inte om det. Men det är inte särskilt svårt att hålla fast dom heller så jag klarar av att sköta badet av katterna alldeles själv
Men släpper man taget om dom så lär dom springa så fort dom bara kan.

vilken fluffkatt! :P
här är min och min killes nybadade katter. den fläckiga tycker det är"ok" , den kohl svarta, vill ut så snabbt som möjligt, och den svarta får nästan "panik" för tillfället. men alla älskar att bli torkade i handuken och få "massage". som tur har dom bara blivit badade två gånger så det händer inte ofta.
svartvita som jag visade först får panik menar jag.. här är den som vill ut direkt
svarta----------------->
mary
Båda mina katter har gillat det tills de blivit dåliga i magen och jag har blivit tvungen att duscha dem i rumpan - då har det inte blivit så roligt längre! De ligger dock snällt inlindande i en stor handduk efteråt; det är inga problem med att duscha dem, men de tycker inte att det är lika mysigt längre.
Min lille plutt tycker om att bada/duscha. Han vill alltid vara med när jag duschar och den gången jag blev tvungen att duscha honom (han ramlade i toan) så gick det alldeles utmärkt. :) Han lägger sig hemskt gärna på det blöta badrumsgolvet och även i blöta handfat. Det är ett litet vattendjur jag fått hem.
Har tyvärr ingen bild på när han blöter ner sig..
Min perserkille, Cliff, hatade det. En gång när min son var ca 9 mån - 1 år, behövde Cliffen duschas pga "baj-i-bumpen". Min sambo, Rickard, gick ut på trappan för att ta ett bloss. Vår son låg och sov i tv-rummet. Jag tog Cliffen i tassarna och stängde dörren. Jag satte honom i duschen, och han började skrika. Han skrek så mycket, så Rickard for in med tanken om jag var döv som inte hörde vår son panik-skrika… Han trodde att vår son hade vaknat och ramlat ner i golvet. Han öppnade toaletten och fick syn på Cliffen… Han frågade oroligt om vi skulle åka till akuten med Cliff eftersom han skrek så… Man hade tinnitus resten av dagen när han hade varit igång.
Han var bara rädd, lille gubben…
*NAW*, min lille Nisse (Cliff)… Saknar honom… Jag MÅSTE sätta in bilder på mina katter, jag också. Jag vill ju också visa upp…
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
kul att se era katter… Lokhuz tycker att vattnet är ok, ibland skönt, men matte är alldeles för långsam…:) Att bli torkad med handduk är för långtråkigt, men att bli fönad med hårtorken är mysigt och varmt…
Långhåriga katter ser för roliga ut när de är blöta. De blir ju pyttesmå.
Ingen av mina gillar det. Min ragdoll blir som en pinne när hon är blött/badat (ganska small katt) och ser ut som en siames i ansiktet
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

Min Kiro tycker om att duscha ibland, sen känner han sig så fin ^^ det syns haha. Han brukar säga till själv när han tycker det är dags att piffa till pälsen
Min stora flicka gillar inte det men om hon får plaska i vasken i köket lite själv så kan vatten vara kul ibland