Fruktansvärt! :=(
Satt och tittadepå diverse klipp på youtube och hamnade plötsligt på detta klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=oySqF40Z3lY
Han ska tydligen ha plågat och dödat ihjäl dussin katter och andra djur! Vem är han? Det här är något jag missat helt. Att en sån människa gått lös är ju verkligen fruktansvärt. Usch stackars alla djur. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Eller de här?… finns mycket sjukt tyvärr.. småpojkar som tror att dom är tuffa för att de plågar oskyldiga djur…Dom får oftas psykiska problem när de blir äldre så sånt har beteende ska tas på allvar.
Det är föräldrarnas ansvar att utbilda sina barn i moral och medkänsla.
#1 Plågar dom djur i klippet? Jag vågar inte titta…
Om det är han jag tror att det är, amerikanaren..
Så fick han 150 år eller något för det..
Var något om det på nyheterna..
Tänker dock inte kolla på klippet, men det är för att min dator är för seg..
#2 nä, bara en jävla idiot som berättar om när han fick nog av sin katt… gaaaaah- jag blir så förbannad på sånt här!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#4 Tack för svar. Man blir verkligen så ledsen av sånt här..
Första klippet vet jag där emot inte vad det innehåller. vågade inte heller titta på det…
Sajtvärd på Iller.ifokus
#6 Det är en kort filmscen där den där vidriga Joel är med. Filmen heter bäst i sverige eller nåt?
Förutom djurplågare ska han tydligen vara nån B-skådis med…?
Tänk om människorna fick misshandla djurplågare vad bra det skulle vara då!
Synd att ge djurplågare uppmärksamhet så här. Varför inte ta bort länken?
#9 Fast i många fall är det ju pga att man visar "verkligheten" som gör att folk börjar engagera sig och agerar mot sånt här!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Och sedan finns det de som f?r en kick av uppm?rksamheten och ?ven de som tycker att de f?tt nya ide?r. P? andra forum tar de bort s?dana l?nkar s? jag hoppas denna ocks? raderas.
#9 Tror inte en liten länk gör så mycket på ett djurforum.. Du har ju övriga medier och nyheterna m.f.
jag kan inte göra annat än instämma med Morken, Bort med länken. det räcker väl att skriva om eländet för att folk ska bli uppmärksamma!
Det är inget läskigt i klippet… Lovar..

Stod och väntade på bussen hemma på västkusten (ytterby). Bakom mig stod två killar och snackade om en resa de gjort och hur de under bussförden kom på 99 sätt att döda en katt (!), vände mig om spända ögonen på killarna och sa "idioti", det var tyst från dem efter det. Satt och skakade av ilska hela vägen hem. Fattar inte hur man kan vara elak mot katter, och de IDIOTERNA från klippet är troligen mer vanligt än vad man vill tro
och sitter och skratta om det med efteråt 
#15 Det var bra sagt av dej. Och sen vilka töntiga fega killar som skryter om sånt. Dom måste vara mobbade..
Djurplågare brukar väl vara mobbade, antisociala och utstötta och missanpassade rent generellt sett..Nåt stort fel har dom i hjärnan iaf..

Det cirkulerade ju en film för typ ett halvår sedan om jag miss rätt, på en ung kille som misshandlar sin katt (jag såg ca 30 sek in i filmen, sedan orkade jag inte mer). Det var så starka reaktioner på filmen att man sökte reda på vart killen bodde och det på utlystes belöning till de som åkte och slog ner honom.
Sådan här publicitet är inte alltid till gagn för misshandlarna ;)
#17 jo- människomisshandlarna :O ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#18 Mja, i det här fallet handlade det ju om att man ville straffa honom för vad han gjort mot den stackars katten, inte att det är kul att slåss, och i sådana fall blir jag bara glad om djurmisshandlarna får samma behandling de utsatt djuren för. Jag har absolut noll sympati för någon som medvetet skadar ett djur för sitt eget höga nöjdes skull.
#18 Sant. :=)
#19 Håller med helt med dej.