Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 689 ggr
Veduran
0

Goddag 25/1 -07

Igårkväll åkte min morbror hem så inatt har jag fått sova i min egen säng igen. Har inga planer för dagen direkt… funderar på att slinga håret men det tar sån tid när man ska göra det på sig själv. Får fundera lite.

AgnetaK
0

Goddag själv! Vi har rätt blåsigt i dag, så mina planer på att gå långpromenad till grannområdet för att handla har jag lagt ner ett tag. Jag har ledig dag och vi får se vad som händer. :)

Titti
0

God dag!

Här tar vi det lugnt idag. Det vettigaste jag har gjort är väl att vi förde bort sopor.

Aaah, jag blir så trött på det här med sopsortering. Blir ju mera och mera sopor ju. Dubbelembalage, konservburkar… Diska, diska…. Ursäkta mig, men jag tror inte att miljön blir bättre om man diskar konservburkarna före man för dom till återvinningen. Alltså, någonstans far det ju när man diskar, ut i sjön eller…? Hmmm… Jag vet, jag är lite pessimist nu, har väl en sådan dag.
  Ibland undrar jag vad det är för idé, när det finns stora fabriker ute i världen som släpper ut allt. Och då menar jag allt. Och ingen rening heller. Blä… Skrikandes

Nåja, hur som helst. Var ju till Norrtälje i måndags. Karln min var med på en tidningsintervju. Men det handlade inte om kattor, utan om annat. Så om det är någon som läst dagens "Norrtelje tidning" kanske såg en bild på mig. Flört

Pia
0

Jag har varit hos coachen, förhoppningsvis börjar det röra lite på sig framöver. Sedan bidde det skogspromenad med vovve, åh vad det är vackert nu, med all snö och all sol *mysigt*. Sedan blev det lite filmkollande med te och nu tänkte jag fixa lite praktiska saker.

Håller med dig Titti, det är nog lite dubbelt det där med återvinning i det avseendet med disk. Inte bara diskmedlet utan även energin som går åt för att vräma upp vattnet osv.

Jenka
0

Idag har jag inte gjort mycket förutom skolan. Ska skriva min sammanfattning om projektarbetet, annars har jag inget jag direkt måste göra.

Destany
0

idag har jag jobbat 7-16 o nu ikväll har jag tränat svinjobbigt har nog sträckt muskler jag inte visste fanns… har sovit 4 timmar i natt så trött e jag oxå…

Pia
0

Hopp i säng, Destany:)

Det skall jag göra, med deckaren "Isprinsessan", den var riktigt bra, än så länge:)