Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1239 ggr
smurfan84
0

Hamilton.......

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja snart är han hemma hos oss.. vi hämtar hem han imån..

han blev 12v igår.. ååå vad jag längtar… jag har gjort iordning kattlådan, ställt fram transportburen i hallen. matskolen är framme. å ikväll fyller jag upp den med mat.

var iväg igår å köpte leksaker till han me…

oh-la
0

nej men en så liten snuttepluttekatt!!! :D nu värker det i kattungetarmen!!!!

grattis till bäbisen :)

spiritedaway
0

Nämen! Så söt :)

smurfan84
0

tack… han är så mysig… jag har inte sätt han på en månad… så nu vill jag bara ah hem han ;)

Destany
0

Naw så söt han e =) njut verkligen av kattungestadiet för det går så himla fort..tycker inte det var länge min lille Zigge var så liten men nu e han redan 8 mån

JessicaN
0

Vilken söting! Kyss

Är svag för creme katter, har en egen creme kille som blir 7 år i år.

Och njut som sagt av kattungetiden. Mina kattungar var riktigt jobbiga som små och jag längtade tills dom blev vuxna men nu när de snart är vuxna så har det inte blivit bättre, dom härjar runt ändå, dom är bara inte sådär "kattungepluttiga" längre ObestämdFlört

sandra1977
0

meen ååhhh..jag blir preciiis sjuk när jag ser den lille prinsen!!!

älskar oxå cremekatter men har haft otur med dom…den ene fick cancer i magen o den andre en propp i aorta…så det är nog inte meningen att jag ska ha creme katterObestämd

smurfan84
0

#6 så tråkigt.. min svärmor har en cream kille på 8år.. det var där jag fall pladask för cream… så nu blev det de… längtar så himla mycket tills imån..

Hyrrokkin
0

Men så söt man får vara då! Kyss

Grattis, förstår att du längtar!

smurfan84
0

Så nu har han kommit hem å till ro.. han är så mysig.. en riktigt lite spinn-maskin.. han har ärvt det från sin mamma ;)