Katter iFokus

Katter

Etikettutställning
Läst 786 ggr
EddaM
0

BOX

Feztiz blev otroligt nog BOX i helgen i Örebro. Jag trodde aldrig att hon skulle vinna långhåriga huskatts honors klassen. De var 6 stycken och så fina. Och sedan går min gumma och vinner och sedan så klår hon hanen i panelen oxå. OJOJ sååå kul=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Pia
0

Jättegrattis till lilla prinsessan!!

Jenka
0

Vet inte vad BOX är men grattis :D :P

Pia
0

Best Opposite seX = Bäst i motsatt kön (även kallat BIM ibland).

Pia
0

I den här artikeln finns lite beskrivningar av utställningsvärldens förkortningar.

Jenka
0

Aha, tack Pia nu förstår jag :) Ska läsa artikeln också, så kanske jag lär mig ett och annat :P

Pia
0

:)

AgnetaK
0

Grattis!

Runsviks
0

GRATTIS! Jätte kul, önskade att jag hade fått varit med … eller så inte p.g.a. vädret. //Kristin

ronjo
0

Enligt SVERAK så ska det ju inte vara någon BOX numera!!! Både bästa hona och bästa hane blir BIS!!!Fundersam

Men Grattis ändå!!!

evamojje
0

Har ingen aning vad BOX är men det lät som om du vann något så GRATTIS ;-)

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Pia
0

Men det är ganska skönt tycker jag att de inte jämför hanar och honor hela vägen ut längre. Visserligen blev det bättre när de började nominera en hona och en hane istället för bara en domarens bästa - för då fick ju ofta honorna se sig slagna av hanarna som ofta utvecklar ett mer utpräglat rastypiskt utseende…

jessicakarf
0

Edda M, var du i Örebro i helgen? Vad synd att jag inte visste, hade vart roligt att träffas irl! Grattis till BOX!

Borttagandet av BOX gäller tydligen inte husisarna.

EddaM
0

#12: Ja jag var det. Och det kommer ju fler utställningar att ses på=)) Och tack så mycket och nej det gäller visst inte husisarna tyvärr.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z