Hittade en bild...

Åh vilken härlig bild, Matilda! Synd att den är, som du säger, lite mörk. Om du kollar in på Foto-sajten så kanske du kan få lite goda råd om hur man ljusar upp bilden lite där…:)
Bilden påminner mig om ett tecknat julkort av Lennart Helje, jättecharmigt och så Gustav med kavat svans i vädret, jätterart verkligen:))

#1 Åhh, tack vilket bra tips. Ska jag helt klart göra 
Jag visst känns det jul om den också. Sedan se han så tillgiven ut på något sätt. Han var då ute katt, vi bor på landet så det är perfekt. Och han kom alltid när man ropade. Men en dag förra sommaren kom han inte när vi ropade…han var borta i 4 veckor och helt plötligt så var låg han på altanen en morgon. Ordentligt skadad i ena tasse. Det blev en resa till vet, som sa att han förmodligen fastnat i något och slitit bort bla klon. Vet tömde tassen på var och han fick penciln. Vi skulle på återbesök veckan efter. Det vekade inte så farligt just då. Men han blev så dålig och led så mycket de följande dagarna att vi bestämde oss för att ta bort honom. De sista vi kunde göra vara att låta honom sluta lida…
Man kan säga att han var väldigt tillgiven, men samtidigt reserverad katt. Precis som många andra katter antar jag…
Ja, ojoj vad minnen kommer tillbaka. Blev ett långt utlägg detta…

Ännu fler fina röda kissar! Vi har ett helt rött gäng här numera:) Jättefin bild, reddie, och välkommen till Katter!
Vad är det som gör att kissar i snö ofta blir så väldigt vackert…?:)

#6 Åhh tack 

Åh paddor med vitt är bara så läckert, ja!! Jättefin är hon, reddie:) Jag vill minnas att jag skrev att jag skulle kunna tänka mig att vara en sådan om jag vore katt t o m.

Åh vad många vackra svartsköldpaddor av olika slag det visas upp här! Härligt personlig färg:) Och ingen är den andra lik…
. Coolare katt får man leta efter.