Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 2028 ggr
Juliette-
0

Dynamit Harry *Bilder*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste få visa lite bilder på en väldigt go trevlig ung man vid namn Dynamit Harry. Han är en bruntabby norsk skogkatt hane på 19veckor. En stadig liten kille som olyckligt vart avbokad och nu är han kvar här hemma hos mamma en stund till få se vem som faller för killen. Medans så låter jag er njuta av bilder på en mycket vacker ung man inte sant. Stor och tung börjar han bli med hihi undra vad denna gosse skall sluta

Juliette-
0

Han har även ett härligt mönster även om ljuser på bilden tyvärr inte är det bästa

Juliette-
0

Det är en väldigt trygg säker kille med hjärtat på rättan ställe och han går sällan en människa obemärkt förbi. Visst är han väl fin lilla Harry killen speciellt med hans söta skägg Skrattande (15v på denna bild)

Hyrrokkin
0

Åh men vilket charmigt skägg kan har Kyss Så söt han är! :)

Ja sist(?) du satt med en avbokad hane kvar (tänker på Fräck) så gick dem ju miste om en riktigt fin kille, det är säkert samma visa igen, tror Harry kommer bli en snygging! :)

Juliette-
0

#3 Ja fast denna kille är översocial vilket tyvärr inte Fräckis var men denna kull fullkomligt avgudar människor så jag hoppas någon som vill ha en social nallebjörn faller :) Fast jag håller med dig Fräckis är kalas fin och halvbror med Harry

Hyrrokkin
0

Vem vill inte ha en översocial nallebjörn? Mys! Kyss

Håller tummarna för att han snart hittar ett eget toppenhem! :)

Starfall
0

Ååå, lilla Harry Kyss

Du vet att jag gillar honom, önskar så att jag kunde köpa honom men tyvärr kan jag inte det. Det skulle nog inte fungera så bra eftersom mina katter jag redan har inte vill vara sams Gråter

Hoppas du hittar ett underbart hem till lille Harry, det är han värd! <3

Kramar/carro

Juliette-
0

#5 Nej jag hoppas någon vill ha en stor brun nalle till jul Skrattande

#6 Nej har man redan osämja hemma är ju tyvärr inte en bebis det bästa.. men jag hoppas han finner en lite go matte som dig

[Norrbysa]
0

Nä men ÅH vilket livfullt och personligt uttryck han hade. :)

Hoppas han får ett toppenhem!!

sofie83
0

Herregud vad söööt!! Vilket sött ansikte han har…¤dreglar¤

Juliette-
0

#9 Bara att komma och hälsa på och pussa live Flört

sofie83
0

#10 Mmm frestande..Han ser onekligen gosvänlig ut. Sötaste ansiktet jag sett på länge Kyss

Juliette-
0

#11 Han är lika vänlig och trevlig och trygg som han ser ut Kyss

eighteenlives
0

Wow, vilket ansikte. En riktig karaktär måsta jag säga. Jag har tyvätt två katter redan och har inte plats för fler. Men han verkar vara en speciell kille, helt klart. Låt oss veta hur det går!

Juliette-
0

Harry är bokad och kommer flytta till Stockholm 26dec Skrattande

Hyrrokkin
0

#14 Åh vad kul, grattis till att bli Stora Killen på riktigt, Harry - att flytta hemifrån och allt! ;D

Hoppas man får se honom på någon utställning här i framtiden :D

sofie83
0

Min Harry..Är han uppbokad? Jag som var så kär i han..Kyss

Hoppas han får ett underbart liv söta lillkillen..

Juliette-
0

#16 Ja Harry vart bokad ganska fort många som vart kära i honom fast syskonen är mer gosvänliga hihi fast det syns inte på bild

#15 Han blir endast sällis och kommer inte ställas ut :)

Hyrrokkin
0

Äsch, vad synd. ;) Det kanske går att övertala dem, hihi ;) Han är så fin! Kyss

Juliette-
0

#18 ja kanske provar dom vem vet men detta blir hennes 5e raskatt och hon har inte ställt på dom tidigare 13åren vad jag vet haha

Hyrrokkin
0

#19 När är man inte intresserad så är man inte, men man kan ju få hoppas ;D

Juliette-
0

#20 hihi ja.. det viktigaste för mig är att han blir älskad som den kung han är Kyss (fast jag älskar utställningar)

Hyrrokkin
0

#21 Absolut! Kyss