Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 568 ggr
[Caroline92]
0

Gomorron 17/1-07

Godmorrgon.

Vaknade kl 5 idag…vet inte vad det är med mig, jag som inte börjar förrens kl 8, å jag som nästa alltid försover mig. Men det är ifs bra, för nu kommer jag i tid. Det är bra å va kär =).

Idag ska jag till skolan å ha SO prov, ush…Och sen ska jag antagligen hem/till min kille, och sen på kvällen ska mamma ta ett snack med mig…vet inte vf :S

Vad ska ni andra göra idag då?

Pia
0

Jag skall till frissan, äntligen. Fick ställa in två gånger då jag var för förkyld. Är ff sjuk, men det skall bli skönt att bli lite ompysslad och en lagom utflykt i nuläget…:)

Sedan ska jag hem och städa lite, kanske baka något trevligt.

Sandra
0

Caroline92 - Hehe… kärlek kan spela kroppen spratt ibland ;P Vet hur det är för jag är nog i samma situation som du *flin*

Pia - Har det inte gått över än det du hade i julas? Ojoj… tror minsann att du har smittat mig genom iFokus, för jag är dunderförkyld! fast det förstås, jag slipper ju åka till jobbet när jag är sjuk.

Så idag ska jag bara besöka min mamma en sväng o berätta att jag faktiskt har fått en kille på halsen. Eller hmm… det där lär ju som om jag inte vill ha honom.. men oh det vill jag ju! =)