Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1030 ggr
[Caroline92]
0

Gomorron 15/1-07

Gomorron gomorron :P….Har haft svårt å somna inatt så bestämmde mig för att gå upp, jag börjar 9:20 så jag har tid på mig =D Jag har haft så svårt å sova pga min kille jag träffade i fredags å nu e tsm med….å va jobbigt dt e, jag tänker på honom hela tiden…Iaf. Idag ska han träffa mig innan ja ska till skolan (han börjar senare än mig) å sen ska han komma till mig på lunchrasten. Å sen ska vi va efter skolan oxå <3333 å va jobbigt det är, men härligt :D Har precis igår kväll fått reda på att han hade en väldigt jobbig bardom (han är nu 17) Så jag vill bara krama om honom =), men nog om mig…Vad ska ni andra göra idag?….när ni nu vaknar Ps. Han går i gymansiet å slutar tidigt, han skolkar inte ;) DS.

//Caroline

Titti
0

Godmogon!

Här har det varit en tyst och lugn natt, tror Jr i alla fall.Flört

Utanför har det blåst som attan. Mellan ca23.30-07.00 i natt var det strömavbrott, så vi fick ligga och läsa med hjälp av ficklampor.
  Strömmen kom tillbaks när jag släppte ut Vimsan. Kanske jag skulle gjort det tidigare. Glad
  Jag börjar få pli på hennes nattvanor. När väckarklockan ringer, då kommer hon och vill bli utsläppt. Är jag inte tillräckligt allert så hoppar hon upp på nattduksbordet och tar kurs på grejorna som står på tv'n. Då vet hon att man blir… Skrikandes

EddaM
0

Har fixat till min personliga sida, trodde jag men texten vill inte som jag vill, får väl skriva om den igen om några dagar tror jag. När allt är fixat igen.

Annars har jag några ärenden som jag måste uträtta idag men inte mycket mer. Tråkigt att vara arbetslös tycker jag.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Veduran
0

Har sovit länge, länge idag. Vaknade först vid 8:30 av ont i halsen. Hämtade sonens bafucin och sen ner i sängen igen (som för tillfället är soffan eftersom min morbror får ha min säng) och somnade om. Har haft en uppsjö av konstiga drömmar och när Theo för hundrade gången kom och stångades så insåg jag att det nog var dags att kliva upp. Tittade på klockan och *huvva* hon var 12:50 Generad Nå, jag har sovit gott iallafall Glad