Hemlösas jul..
Jag vill ännu en gång uppmuntra alla att stanna upp i julstöket och sträcka ut en hjälpande hand till dom utstötta och rädda. Låt oss vara osjälviska och hjälpa en hemlös kisse denna jul. Strunta i onödiga prylar i jul. Det ger absolut ingenting förutom ett hål i plånboken och ett habegär som aldrig tar slut.
Att hjälpa en katt till ett bättre och kärleksfullt liv är mer givande och tillfredställande än någon pryl där ute. Tro mej, jag vet.
Tänk på det. Kram till alla kattvänner

Jag håller helt med dig. Tyvärr kan jagj själv inte ta hand om någon mera katt. Men ett biddrag kan jag alltid lämna
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

Jag håller helt med dig. Tyvärr kan jagj själv inte ta hand om någon mera katt. Men ett biddrag kan jag alltid lämna
Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se
Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor
Värt att tänka på, men har ingen plats för en hemlösing tyvärr..
Här e panik hemma hos mej så jag har inte ens funderat över jul *hmm* har minst 4 katter utanför mej som har bosatt sig i mitt garage, Dom måste verkligen komma in :( Här e redan 6 stycken. Fullt överallt…. Mat och skydd har dom, Men kyla och en stor väg utanför… känner mej så hjälplös. Kan inte ta in dom och åka till veterinären, pengar e inget jag har. Arbetslös och allmänt fattig.. Nu fick jag gnälla lite.. :)
#4 om det är katter som inte har någon ägare kan du ju höra med de föreningar i din närhet som jobbar med hemlösa katter om de har möjlighet att hjälpa till.
#5 tyvärr så har jag redan hört mej för… Jag vet inte hur jag ska göra… Kan just nu bara ge dom mat och skydd…
En kanon-julklapp till djurvännen: Ge en gåva på X kr i personens namn till exempelvis ett katthem, gör ett fint kort där du talar om gåvan och vad den kan bidra till. Jag har gjort det några gånger, garanterat uppskattat!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Förra året blev det ingen julklapp från mej, många långa näsor.
jag skänkte bort julklappspengarna till hemlösa katter och blev jätteglad att kunna hjälpa någon kattstackare. Kommer att göra lika detta året.
Visst skänker jag pengar till katthem, men julklappar ska också inhandlas..
Jag kommer inte kunna ge någon julklappar i år. Jag har knappt pengar till hyran och kommer bli vräkt i februari om jag inte hittar ett jobb eller lyckas komma in på någon utbildning.
Jag ska ge bort tjänster till min familj istället. En storstädning, en lyxfrukost, massage.. osv..
#10 Det låter som en jättebra idé! Jag skulle vilja ha det i julklapp.. det är guld värt! 

#7, #8 Tack å katternas vägnar. :)
Det finns så mycket man kan göra för att hjälpa till. Det är bara fantasin som hindrar. :)

Puttar upp..

Knuff och buff ;)
# 12 Du har så rätt så! Det är bara fantasin som sätter gränser. Själv skall jag hjälpa 2 katthem genom att göra reportage om dom i min blogg och skänka lite kattsaker jag inte behöver längre. Ett pengabidrag blir det nog också.

#15 Det vet jag att katthemmen kommer uppskatta mycket. Fint gjort av dej. :)