Kattungar. :)

Oj vad söta kattungar ni har! Jag lovar att skicka kort så fort ajg får hem min tös, på söndag :)
Jag uppdaterar kattunge-bloggen regelbundet med nya kattunge-bilder om nån vill kika: http://mainecoonkitten.blogspot.com
#5 vad kul! :D

Oh så ljuvliga!
Bifogar bild på lilla Dilba
Fler bilder finns på sidan http://www.cosmonita.se/wkattindex.htm
Mojje när han var liten
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

#14 så söt….

Ljuvlig bild, JohannaG!

Hallenuttingen, vilken söt bild det var också #17!
Och Vilda är så go', Veduran, lillpuppan:)
Och den lille sotisen #18, pytte då!

Sitter och dreglar här! Så många underbart söta ljuvliga småttingar. Är kär i allihopa 

Veduran: Vilda är så vacker. 
Här är ett foto på vår Jesper när han var liten. Förövrigt den enda kisse som vi haft som kattunge.
De andra var ju vuxna kissar redan när de kom
Jenna

Oj vilken liten sötknork:)

15 dagar kvar tills Willows bebbar kommer=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#25 men fy så hemskt. Länge sen? själv fått min store fine hankatt överkörd för 3 år sen snart. Slutar aldrig sakna honom…..

#28, det är väl två år sen nu i sommar. Vi hade precis sålt Lotti, och hade Helmut kvar själva. Han var så grymt stor och fin! Världens härligaste katt, som precis hade börjat upptäcka världen själv… Men tyvärr slutade hans liv på vägen, och strax därefter även hans systers :'(
Hemskt att även din katt blev påkörd… Så tragiskt, man glömmer dem aldrig!

#24# Sötknork? ;) haha.
#25# och #28# Hade ni de som utekatter eller? Jag hade aldrig vågat ha mina som det… :P Kanske på landet men inte som det är nu. ;)

#30 Mina kissar sover inne men leker utomhus, bor på landet!

Söta katter, SilentHills! Är det inte svårt att hålla reda på vem som är vem? :P

Ja man får ju verkligen säga att de sötnosarna är en otroligt jämn kull:)

#37 Tack så mycket! Nejdå, jag har inga problem att se skillnad på dem! I början när de var nyfödda och fram till kanske 3 veckors ålder hade jag lite svårt att skilja på Aziraphale och Anubis. Men ser man dem var dag är det lättare att se skillnaderna på dem alla. Och jag själv tycker inte de är särskilt lika längre. De har ju dessutom olika mönster. En tabby, en spotted och en tigré. Och de två solida är en hona och en hane så där var det inte svårt ens från början.

Åh vilka söta, Anubis blev en favorit hos mig :)

ÅÅÅ man blir tokig av alla gullepluttar!!!