Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 644 ggr
Pia
0

God morgon 9/1

Det bidde mest en massa praktiska saker gjorda framför datorn igår -man får passa på när det äntligen känns som om fetvadden mellan öronen påbörjat flytten - så idag skall det bli tvättande och skapande tänkte jag. Och lite filmtittande.

Och så skall jag få semla av lilla mamma i eftermiddag, det kan jag behöva:)

Ha en bra dag!

evamojje
0

Godmorgon i det grå-grå vinter vädret ;-)

Även här ska det tvättas idag och sen så bär det iväg ut på stan för att uträtta lite ärenden.

Sen så blir det fika hos en kompis. Mojje ska självklart hänga på då Stina har en hund som heter carlsson och han och Mojje gillar att leka med varandra *L*

Ha de bra

Eva & Mojje

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Anne
0

godmorgon, godmorgon! Idag tar jag tag i mitt liv igen och pallrar mig till gymet för första gången på flera månader. (jag var rätt duktig förra våren, och hela 2005…) Det blir mjukstart med ett 30-minuters cykelpass. Så får vi se hur det går resten av veckan…

EddaM
0

Godmorgon på er alla. Idag ja då skall jag inte göra så mycket mer än att gosa med katterna och handla =) Hoppas ni alla får en go o trevlig dag=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Titti
0

Godmorgon.

Här ska det faras och handlas. Har skåpen i det närmaste tomma, bara Vimsan som har lite mat.

Fick te på sängen i morse. Vimsan ligger i Jr säng och sover. Undrar vad hon var på för äventyr inatt. Hon kom inte in igår kväll. Hon har nog legat under huset i natt. Klokt beslut tycker jag, det regnade ju här hela natten.

Andra dagen på min lediga vecka. Har på känn att det är nåt (obehagligt) på gång. Jr telefonsamtal med sin mamma blir ju kortare och kortare. Undrar vad hon håller på och "tutar" i grabben egentligen. Nåja, kommer ju fram till sist.

Ha en bra dag.

//Titti