EverClean, kostar?
Har börjat att använda Everclean, men har upptäckt att det är väldigt olika priser i olika zoo affärer.
Jag har hittat dessa priser för en 10 kg alla har haft bonuskort där man får den 11 gratis
dogstore 179 kr
zoo affär kungens kurva 198 kr
Vad har ni för priser och vilken zooffär?
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Det beror på vilken sort man vill ha av EverClean. Den billigaste hos oss finns på Granngården o kostar 159:-, sen stiger priset uppåt, beroende vilken av deras sorter man vill ha.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Jag köper på Granngården för 179 kr, 10 kg.
jag köper den för långhåriga
179 kr 10kg
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Får jag tipsa om Vitakraft,Compact Ultra, lika bra som Ever Clean, fast inte ens halva priset? Köper en 10kg kartong, den räcker 28 dagar för tre katter. Kostar ca 80 kr.Bättre än Pussi compact
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vi hade prova på pris till januari, 49kr för en kartong.

vi fick en kartong gratis för de hade nån kampanj… =) Men annars brukar vi inte köpa Kattsand på djuraffären då det är mkt dyrare.. Kattsand finns ju i vanliga mataffärer oxå och kostar inte så mkt!!! pussi ultra kompakt t ex funkar på precis samma sätt som everclean att det blir hårda klumpar! sanden ser t o m likadan ut.. =) Minst lika bra!!
Vad är everclean för nåt?

En kattsands-sort, som finns på de flesta zooaffärer t ex.
Ok