6/1 Godmorgon

Ja det är allt en knasig vinter vi har. Men den kommer säkert att bli kallare. Och tänk vad fästingar det blir till sommaren. =((
Här kommer inte så mycket att hända idag men jag skall fika med en kompis och kanske titta på nån film=)
Nu ser man att det rör sig inne i Willows mage. Ur kul ju=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Ja det är en konstig vinter, här i stockholm e det blåsigt och grått idag. Blir inte många knop idag.
Men gå in på min sida för att läsa om mitt och Mojjes besök på husdjursmässan igår.
http://evamojje.spaces.live.com/
Tassar från Eva & Mojje
Ps…lämna gärna ett tass avtryck i våran gästbok oxå så blir vi jätteglada :-)
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Blir lugnt här med… kanske ska slinga håret *får fundera på det*
Sen måste jag få skryta lite, det är min fjärde snusfria dag… lätt är det inte men det SKA gå :)
Ska bara ta det lungt även jag idag. Var borta så gott som hela dagen igår, föst på husdjurmässna i Sollentuna sen hos en kompis klasskompis där vi åt, kolla på film och spela spel. Så idag ska jag bara sitta framför datan/tv eller fortästta med min braiga bok ;)

Jag hatar den här vintern! Jag vill ha min snö!
Jag har precis kommit hem från stallet. Det va riktigt ruggigt att rida idag kan jag säga. Blåsigt o dant. Uscha! Så nu fryser jag som en gnu i arktis ungefär! Ska nog lägga mig i badet o bara mysa resten av dan tror jag.
#3 Lycka till! Håller tummarna även jag =)

Jag slängde ut granen idag på förmiddagen. Stina blev lite ledsen över att hennes klätterträd försvann… Men skönt att slippa alla barr, även om det blev väldigt tomt i vardagsrummet nu.
Sitter just nu och dricker kaffe med mina föräldrar och om en halvtimme kommer min svärfar med bänkdiskmaskinen som jag och sambon fick i julklapp. Ska bli himla skönt med diskmaskin!!
#0 Nä nu blommar löken! Eller nåt annat i Lindapindas skog.
Här har vi då "riktig" vinter med snö, glad är jag. Fast man vet aldrig hur länge den ligger kvar numera, häromdagen regnade det, men så vips blev det kallt, nu är det hela minus 15 (man blir bortskämd när det ligger runt noll i månader och tycker att minus 15 är väldigt väldigt kallt). Och jag som ska på fest i kväll och tänkte ha kjol… eller det kan jag väl ha, men det blir så kallt till och från bussen.
Har glömt bort hur snö ser ut, här har det varit mellan 4-8 grader om dagarna nu ett tag och på nätterna strax under minus.
//Pia