Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 883 ggr
Destany
0

Zigge ett bustroll

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara berätta att min lille kattunge på 17 veckor ramlade ner i toalettstolen.. jag skrattade så jag inte visste var jag skulle ta vägen o inte nog med det han hoppade rakt ner i kattlådan som står vid toan så han var blöt o sandig… självklart torkade jag honom o lugnade honom.. o nu innan idag så välte han en stor  ljusgrej rakt ner i vatten skålen så  hela sovrumsgolvet simmade… ingen rast o ingen ro när han e i farten..

Annaliz
0

Kattungar är bra roliga! Skrattande

Jag har också fått mig ett antal skratt när en utav mina nuvarande katter som kattunge skulle dricka och dök ner med hela "trynet" i vattenskålen och fick en kallsup.

En annan kattunge av min tidigare kull trodde han kunde gå på vattnet som Jesus och trampade rakt ner i badet.

Ännu en vattenhändelse var när jag låg i badet avkopplad och min nuvarande katt Max hoppade upp på kanten och plaskade i vattnet. Sedan bestämde han sig för att testa balansen och balanserade på badkarskanten. Vad han inte visste var att hans kattkompis satt på andra sidan och såg draperiet röras och hoppade upp och slog till honom så han gjorde magplask i badkaret. Både jag som låg och blundade och Max hoppade nästan upp i taket då det hände, men jag fick mig ett gott skratt i efterhand ;)

En annan upplevelse är att en kompis katt sprang ner för trappan med full speed och framför trappan var en stor spegel, som han trodde han kunde springa igenom till ett "nytt rum". Pang, så låg han förunderligt och försökte förstå vad som hände!

Annaliz
0

På tal om toalettstol, så kom jag hem från jobbet i paniik till toaletten. Öppnade toalocket, drog ner brallorna och satte mig. I samma sekund kom en av våra kattungar springandes och dök ner i toalettstolen. Han fick panik och rev mig där bak och jag flög upp som en struts! Han hade tur att det bara var toavattnet han blev blöt utav Flört

[Norrbysa]
0

#2 HAHAHAHA! *skrattar* Skrattande

Annaliz
0

#3 Haha! Ja, mina katter verkar ofrivilligt dras till vatten Tungan ute

[Jeremina]
0

Det är en rolig upplevelse. Vi hade en kattunge som gjorde likadant och snacka om att vi också skrattade……Tungan ute