Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1387 ggr
spiritedaway
0

Dagen med katterna.

Idag har sambon och jag busat en hel del med katterna. Filmade lite grann med kameran också.

En sak som Sheri tycker är skitroligt är när vi kastar/sprätter en mjölkflik. Hon får typ inte nog.

Greta tycker också om det, men ännu roligare blir det om man blandar in en kartong.

Vad har ni gjort med era katter idag? Glad

spiritedaway
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Oj. Ursäkta att det blev flera trådar. Men det stod error så visade aldrig att något hade publicerats :P Nån kan ju låsa de andra!

Såhär såg det i alla fall ut när vi lekte med dom :

spiritedaway
0

Här fick vi höra ett helt nytt mjaur från Sheri. Vet inte riktigt vad hon ville. Men kanske var hon upprörd över att vi började kasta en boll istället för att hålla på med fliken :P

spiritedaway
0

Kul i en kartong! De gillar även att sova i den här. Men den åker nog bort snart ändå.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Dina andra 3 inlägg har jag nu tagit bort

Ibland blir det lite knasigt med datorerna Skrattande

spiritedaway
0

Tack :) Japp. Nästa gång det blir error av nåt slag ska jag vänta tills det ordnat sig i alla fall så jag inte gör om misstaget :P

spiritedaway
0

Så. Vad har ni hittat på med era kissar idag? :)

Destany
0

imorse låg Zigge o Zorro o sov brevid mig o sen kom Puma o ville ligga på mig.hon vill typ aldrig det så jag låg o gosade med henne ett bra tag o sen ville Zorro gosa så jag låg länge i sängen o bara gosade med dem..nu leker Zigge o Puma för Zorro var sömnig idag så han ville ligga kvar i sängen.

spiritedaway
0

#7 Va mysigt! :)

[Thiah]
0

#3 Precis sådär låter min lilla flicka när hon vill nått. Oftast är det när hon vill få blötmat men även när hon vill leka eller är uttråkad.Glad

spiritedaway
0

#9 Jo jag är säker på att hon ville något. Men det är svårt att veta vad. Hon brukar inte tycka om att leka med bollar så kan hända att hon tyckte det var fel sorts lek :P Inte alltid lätt att veta vad katter vill. :)

spiritedaway
0

Idag har Sheri varit jättebusig så vi har lekt en del. Just nu verkar hon ha blivit busig igen och leker apa i klätterställning. Hon hänger upp och ner. Tyvärr hann jag inte ta kort :P

Snart kommer de bli ännu busigare för det är städdag här hemma. Mina katter blir ofta busiga då.

Är det någon annan som får busiga katter när ni städar?

[Thiah]
0

#11 bara när jag bäddar rent i sängen.. Mina har dock varit helt omöjliga idag vet inte vad dom fick för ryck. Flört

spiritedaway
0

#12 Ja det där med att bädda sängen är ingen lätt grej när katter är i närheten :P
Haha :) då kanske dom sover gott sen.

[Thiah]
0

#13 tyvärr sover dom ju redan nu ;) Var lite kul att se dock när min 5+kilos pojke hoppade rakt upp av "rädsla" för vårran 2 kilos lilla flicka. Jag tycker det är hysteriskt roligt att se dom leka kull när det är så stor storleksskillnad

spiritedaway
0

Haha kan tänka mig att det såg lite roligt ut :)