Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 748 ggr
Murre_Uddiz
0

Idag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ska jag åka till veterinären kl. 20.15 en (förhoppningsvis) sista gång. Har ju gjort illa ögat. Samtidigt ska han bli vaccinerad för kattpest & kattsnuva.

Hoppas han förlåter mig/oss när han får sina borstar, godis och en 'Kattgömma' som är som en sorts korg elr nåt där han kan krypa i och sova i =)

Vad har ni köpt åt era missar?

ronjo
0

En elementhylla och ett antal kattmyntapreparerade möss, ska våra kissar få i Julklapp!!Glad

Titti
0

Jag har inte köpt nåt åt Vimsan till julklapp. Hon får nöja sig med extramumsig mat på menyn.

Skulle jag köpa julklapp till henne skulle det varit en klösställning (men tyvärr bor vi så trångt så det finns inte plats för en sådan, inte ens för den minsta modellen)

Veduran
0

Mina får ingenting *S*

Iof, köpte jag sprejmynta idag, men dom verkar tycka vanlig kattmynta är bättre :)

NinaToy
0

har köpt godis och ett vaaarmt vintertäcke till min häst… :P katterna får väll lite extra god käk. ;)

Sidentass
0

Jag har förnyat halsbanden till mina missar, vill att alla halsband ska ha bra reflex..nya namntuber köptes samma gång..sen får dom deras favoritkäk som är brukligt vid högtidsdagar hos kattfamiljen von Sidentass, rökt kalkon:-)

Destany
0

jag har köpt en klätterställning till mina kissar o mina föräldrar har köpt en kattlåda till dem…

Murre_Uddiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okay :)

Det gick jättebra med Murridrull igår iaf. Sprutan gick bra, och nu ska han bara få 2 droppar/dag för säkerhets skull, han har en liten grej på hornhinnan, men nu vet vi säkert att det inte är nån klobit elr nåt som sitter fast där iaf. =) Vi ska ta dropparna ca 2veckor till, sen behöver vi inte åka till veterinären efter det.

Samtidigt anmälde vi Sickan försvunnen där.