Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 685 ggr
Calibra
0

2 sekunder...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Satt och åt sparrissoppa igår kväll. Reser på mig för att hämta en macka i brödrosten, vänder mig om, och får syn på en liten tjuv! :)

EddaM
0

Haha ja ibland är de snabba de små. Har små skink o räk tjuvar här hemma. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Murre_Uddiz
0

Hahaha :)

Murre_Uddiz
0

undrar om Murre oxå gillar sparris? :)

modellflickan
0

¤Skrattar¤

Titti
0

Oskyldig Har också en liten tjuv här hemma. Så fort man vänder ryggen till, så ryker t.ex ostmackan. Måste vara något typiskt kattorna -> "Göra lite som man vill"-dragOskyldig

Calibra
0

undrar om de sitter undangömda och väntar in det rätta ögonblicket :D

Sessan1
0

SkrattandeSkrattandeSkrattande

Pia
0

Gubben då:)

Titti
0

Man tror att dom ligger och sover, men där kan man bedra sig. Dom kan ligga och låtsas sova.

Hi hi, hade givtvis en katt bredvid mig som satt på soffan - och tänkte hoppa upp på bordet medans vi åt middag. Tji, fick hon. Men jag behövde bara säga till henne att hon inte fick "gå vidare" så var hon snäll och satt kvar. Hon börjar lära sig. Hon fick resterna sedan - i egen skål i den egna "mathörnan".

kemikal
0

Vi åt grillad kyckling igår… Sambon vände bort huvudet ett ögonblick, och nog står Kisse och slickar på maten :P Och så äter visst Pluto russin och nötter, satt med en skål sådana och var inte så uppmärksam, för sånt äter väl inte katter…jo just det. På tal om tjuvar hade jag glömt att stänga ett köksskåp ordentligt, ovanför diskbänken som katterna inte får vara på… Vem sitter på köksgolvet om inte Lillan med en tub tandpasta för katt?

NinaToy
0

Calibra? :P hålller du på med hästar eller?

Aribigga
0

Samma sak hände mig när Molly var liten.

Molly sitter vid min tekopp med mjölk i.
Jag vänder mig om.
Molly sitter i samma pose med samma min men har te på hakan.

De är roliga de små djuren ^^

lurvponnyn.vimeddjur.se

Calibra
0

NinaToy, nej, jag håller inte på med hästar.. varför tror du det?

Calibra
0

Aribigga, jag kunde se det framför mig, kan tänka mig att Molly ser helt oskyldig ut :)

evamojje
0

*s* smarrigt med sparris soppa tydligen *L*

Mojje är likadan går man ifrån matbordet så e han där på en sekund för att undersöka om det går att äta eller inte. Och sen när man kommer på honom så ser han hur oskyldig ut som helst och börjar frenetiskt att tvätta sig precis som han vill visa att han minsann har annat för sig än att kolla in min mat ;-))

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Calibra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har en underbar bild på min förra katt, Disa, som är klockren. :)

Har säkert visat den förr, men här kommer den igen..

EddaM
0

Hahaha, ja där sitter hon med skägget i brevlådan så att säga=)))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Sidentass
0

Hi,hiiii..hos oss ligger smörpaketen farligt till;-) Har flera skojiga tjuvarhistorier att berätta;-))