Köpt kattillbehör på internet ngn ggn?
Tänkt köpa lite leksaker, ny matskål och annat smått och gott på internet för utbuden på djuraffärer i min stad är lite knapert.
Det finns ju en hel del olika sidor att shoppa på så tips sökes!!
Så undrar om du handlat kattsaker på via nätet ngn ggn och kanske har en speciell sida att rekommendera som du tycker är "xtra bra", du är nöjd med och är prisvärd?
Jag gillar seahundochkatt.se
Bra priser, hyffsat stort utbud, snabb leverans och trevligt bemötande. :)

#1 Hmm den har jag ej varit inne på
. Måste undersökas!
Annars har Swecat (. com eller .se?) mycket roligt men kanske lite dyrt om man har begränsad budget. Tycker ens katter om kattmynta så ska "sushi"-leksakerna vara riktigt populära
Ja, Swecat har bra grejer om man ska handla mycket. Deras frakt ligger nämligen på 90:-. Annars har zoosajten.se också bra saker.
vipdog.se har kattsaker oxå. tradera är en guldgruva,google på katttillbehör och jämför priser,glöm bara inte o kolla fraktpriser. husse.se leverar till dörren om du har nån återförsäljare där du bor. står på deras hemsida.
S*Winsnes Wilda
Jag brukar beställa från www.djurmaxi.se, Tycker det har funkat bra o priserna är ok.
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus
Håller med Snurpan79, handlar mina saker från Djurmaxi 
Jag har beställt klösträd från tyska e-bay… har inte fått hem det ännu så jag vet inte hur bra det är…

Foderbilen har också ett litet utbud av diverse smått och gott
Jag har fått tipset www.zooplus.com Fraktfritt, stort sortiment och väldans trevliga priser. Jag har själv inte beställt därifrån, men jag ska. Av kommentarerna att utröna verkar det fungera superbra. En par "små"missar här och där. Jag tycker om deras 'Custumers Photos'.
Ett tips iaf. ^.^
Handlade mycket bra klösträd från swecat - ett no1 - verkligen tåligt och omtyckt
snabb leverans
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Har handlat en del från grand-prix.se..
De har olika bra erbjudande och är det är oftast fraktfritt! :)
Ett tips är att kolla på Blocket om man vill ha ett klösträd. Många säljer sina för att deras missar inte bryr sig om det. Jag fyndade mitt där..
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Vi har ett rundetorn no1 - mycket slittåligt och det är verkligen välanvänt, väl värt priset. Det är två år och håller säkert mer än det dubbla - vi har två katter
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet