Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 546 ggr
Sandra
0

Godmorgon 19/12

Jag fyllde år igår!!! Hela 23 blev jag. Det va ju en toppendag med minusgrader ute! kom i säng lite sent för min släkt har en tendens att stanna länge o prata så nu är jag dödens trött… men det finns massa tårta o godis kvar till mig idag!

Så vad ska ni andra hitta på att göra idag? Handla julklappar kanske?

EddaM
0

Grattis i efterskott säger vi. =)

Jag har Feztiz i knät som snuttar på min arm, inte så lätt att skriva då kan jag säga. Hon är så go min lilla katt. Jag vet inte vad jag skall göra idag men det reder sig som kärringen sade.

*kram*

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Veduran
0

Grattis i efterskott Sandra! :)

Vet inte riktigt vad jag ska pyssla med idag, fast samtidigt behöver jag bara titta mig omkring och inser då att jag har massor att göra….

Destany
0

Grattis i efterskott!!!

jag e svintrött sov inte så mycket i natt för en kompis retade upp mig o satte igång mitt dåliga samvete…. idag vet jag inte vad jag ska göra känns som jag bara vill ligga under täcket hela dagen…

evamojje
0

Grattis i efterskott Glad

I dag blir inget spännande utan det e tvättstugan och julstädning som gäller *suck*

Ha de bra

Eva & Mojje

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Titti
0

Sandra, Grattis i efterskott!!!

AgnetaK
0

Hurra för dig, jag vill också äta tårta! Skrattande

Jag ska hänga upp julgardinerna, typ nu, jag insåg precis att jag glömt det - det är visserligen inte hela världen, men jag hade verkligen tänkt göra det.

Sandra
0

Tack så mycket hörni *ler*

Men det finns ju massa tårta kvar Agneta! Bara titta in o äta ås mycket du orkar ;P Fick en jättegod juk pepparkaka med saffransglasyr av en kompis igår så det blev vääääldigt mycket fikabröd =)

Nån som har tid att köpa julklappar åt mig eller? =)

Murre_Uddiz
0

haha, bra att det var gott då! ;)

Grattis i efterskott! =)

AgnetaK
0

#7 Hihi, lysande, kanske inte har tid att komma och fika - men stoppa lite i ett kuvert vetja!

Pia
0

Grattis i efterskott!!