Kattbilder
Vi vill se - kattbilder!
Här kan du lägga in fina bilder på din katt och skriv även vad hon/han heter =)
[NU HAR JAG LADDAT UPP BILDER I MITT FOTOALBUM] :)
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

#2 Ollie hade ett superfint mönster och svarta katter är sååå fina!
#3 Nej vad gullig, älskar rasen Exotic, dom är så fina och så söta!
Mycket fina katter =)
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

#11 härlig bild! så ser det ut hemma hos mig oxå med Linus(katt) o Jasper(hund).
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

#14--> Ja, han är verkligen supervacker och snygg

#15, Tack! :)
Kasper var ju söt, ser lite busig ut!
Mina 3 älsklingar har myspys i soffan. Från vänster är det Lukas, Lia och Lova.
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus
#17---> Vilka måbra djur dom är, man bara ler när man ser dom. Dom kan konsten att njuta av livet
#3 Oh så vacker hon är!
#19 Vilken skönhet. Hon såg ut som min Nisse som lämnade jordelivet för ett drygt år sedan.

Lilla Missie så söt tjeja då

_#24, måste katterna ha lång svans för att få vara med i utställning?
Oj, det visste jag inte, låter rätt knäppt om jag får säga det själv.
Tycker du har en super vacker katt så jag ser inget problem i det, har du hört hur lång svans dom måste ha för att få vara med i utställning?_
Kram/L

#25, Nej, det var en tjej som kom hem till oss, så tröck hon ner min katt på golvet o drog hans svans längs ryggen mot huvudet, och sa att hans svans var för kort..Fan va arg jag blev(förlåt att jag svor).
#26 + #27, vilka snygga katter ni har! Söta pälsar dom har!

#30, cool bild!
gillar hans trampdynor också, totte hade såna i olika färger och dom är sååå fina :D

#32, riktigt vacker och cool bild, talar för sig själv, liksom!
Söt katt :)
Vad tittar hon på? =)

#33 Tack! Ja, hon är så go, så go.
Hon tittade på när vi höll på med hästarna nere på stallbacken. Flickorna från grannskapet var här och skulle rida. Gå in på min medlemssida och blogg så får ni läsa om det. 

#34, är det dina hästar också? Dom var jättesöta :)! Hur många djur har du? ;)
#35, Nejmen vilka sötingar
. Gulligt när dom ligger där och myser med varandra. Syskonkärlek till max! :)
#36, Väldigt vacker och väldigt söt! Tycker om katter med mycket vitt på sig. Jättevacker :) Hur gammal? =)

#38, vad vacker!
Fina ögon med en vacker blick. :)
Jättefin päls, mjuk och gosig :)
#37 han föddes i november 2007 =)

#40,En ung-karl! ;)
Är han inne eller utekatt? :)
innekatt =) bor i stan och vill inte att han ska var ute. hehe han vill inte gå ut heller, han gillar att titta ut genom fönstret eller vara ute på balkongen, menn han vågar inte lämna mitt knä då xD

#42, ja, det är ju bra att han är i säkerhet :)
Har du fler bilder på honom? :)
mm miniminiliten.blogg.se där uppdateras det daglien =)

#45, vacker, vacker!
Jättefin teckning har hon också! :)
Är hon inne eller ute? :)
/L

#37 Jag antar att du kikat i mitt album eller blogg, tack, tack. 
http://russtoka.medlemmar.ifokus.se/Blogs/
Vi har två katter och tre hästar.

Glömde tillägga att Kroken, Tove och Maggan fyller ett åt den 17 maj i år. Medans deras mamma My fyller två år den 17 maj i år. Även jag fyller år den 17 maj. Så lite lustigt var det när båda kullarna föddes på min födelsadag xD
#48 vilken SÖTNOS haha så kramgo!

#53 Hehe tackar. Ja hon är en riktig sötnos! Min lilla kelgris 

#55, ser skönt ut och ligga och slappa i skuggan! :)
krama henne från mig!

#57, så vacker! :) Jättefina ögon också 

#59, vad söt!
Riktigt fina ögon :) Hur gammal? :) =)
~Linda~

#48, jättevacker! Gratulerar till nykomlingen :)
~Linda~

#48, jättevacker! Gratulerar till nykomlingen :)
~Linda~

#62 Tackar så mycket! Hon ligger just nu och sover i mitt knä 

#63, har du fler bilder på henne? =)

#65, stor hon har blivit :) och sååå vacker!
Hur gammal är Pixie nu då? =)

Min "lilla" Pixie är 11v nu. =) Och tackar, ska hälsa hon det 

#67, gullig hon är! Blir ju nästan lite kär :)
Gör du det! Och krama även om henne från mig =)
~Linda~

#69, åh :) vilka sötnosar!
Hur gamla är dom? :)
~Linda~

#70 Tyson är ca 1,5år, Sigge ca 8-10månader och Tiara blir 9 månader 27april.

texasmamma, vilka fantastiska bengaler du har! Morgan var ju helt underbar! 
Fina bilder! 
Jag tykte att #45 trollis var finast!! 

#84, håller med dig, finns enbart fina katter :)

Bifogar en bild på Dizzy nu när jag äntligen fångat en bild på hennes rygg. Sällan man får en bra bild på hennes ryggteckning när hon ska sära på benen för allt och alla i hopp om lite smek och kli på magen 
"Allt som kan gå åt helvete kommer gå åt helvete, men även om resultatet skiter sig så ska man ha j*vligt roligt i processen!"

Fina katter allihopa har! :)

Otroligt fina och söta bilder ni alla har lagt upp :)
#91 otroligt fin bild! :)

#94 Mille och jag tackar så mycket :D

Så fina katter allihopa har 

Gud vad fina katter alla har! :D
Här är en halvbra bild på gammelgubben Jansson som fortfarande tror att han är en kattunge >.>
Sabina Linder.

uuh… jag hade tänkt lägga in bilder på mina andra kissar också, men datan började fetdampa :( får väl lägga in imorrn :P
Sabina Linder.

#104, vacker kise!
#106, *smälter till en klump*. Underbar!!!!! 

#108 - #109, otroligt fina, är det helig birma eller ragdoll?
Eller kanske inget av det?
Är inte så inne i raser..
Fina va de iallafall :)

det är mina två birmaskruttar :) ett år gamla båda två och ska vaccineras imorgon så de behöver lite stöd. första gången hos veterinären sedan kastreringen 

Lycka till med vaccineringen! :) 

söta kissar alla har! :D

Fina bilder! =)

Kan inte sluta titta på alla =) såååå fina!
Eran ögonsten/ar förstår jag? :)

Son ras har jag!
jag har ingen bild på datorn. =(
men den ser nestan lika dan ut. =)

va gullig katt du har! =)

Så fina bilder allihopa har!!!
Ge alla katterna en varm sommarkram från mig.
putt :)

#138 Vilken fin bild :) O gu såå söt katt <3

Såå sööta katter alla har:D!! Min dator är seg så jag kan inte lägga ut bilder..:(

Va fina alla katterna är =)

putt!

#134 tack :) Har inte du någon söt liten kisse då? eller missade jag dig helt nu?

Min dator har segat så jag har inte kunnat lägga ut bilder, men nu har jag överlistat den!! Mwahahah xD
Åh vad alla har fina katter! :)
Lilla Smulan, eller Hitler xD, myser i en filt :)
Sabina Linder.

En annan av kullsyskonen, Zlatan eller Maxi
6 stycken var det, tre paddor, två svartvita och en gråvit. Tyvärr blev det ingen Bicolor, som morsan… :(
Sabina Linder.

Mina katter Zingo och Sushi. Sushi var nog 14 veckor på bilden, och Zingo 3, det tog ett tag innan Zingo kunde acceptera den nya katten, men sen vart dom bästa vänner!
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

#167. Vilken snyggis :)

#137, hahaha!
(kan någon ta bort detta inlägg då den inte låter mig lägga in bilder på annat sätt heller?)
Min lillakattunge som visar upp sin pricka mage
Visar upp nya klösställningen
Exi har hittat min cowboy hatt
Ny tagen bild på bebis katten
Vuxna katten som INTE tyckte det var kul
Min brors 8 månaders katt, valde denna bilder för att man ser ut stor hon är… eller bara jag som tycker hon är stor?
Avslutar med en gosbild
#172 Vilka sööta katter!!!!! Jag vill nästan hoppa in i datan till dom
Låser tråden då den blivit så himla lång pch hänvisar till Kattbilder 2
!