Artikelbilder!
På Hittekatter har vi en tråd med artikelbilder. Tänkte att det skulle vara bra med en liknande här på katter där alla medlemmar som vill kan lägga in sina kattbilder. Dessa bilder kommer vi sedan att använda i artiklarna som skrivs på Katter i Fokus. Bildmaterial behövs alltid. Det kan även vara kul att få sina egna bilder publicerade. På så vis bygger vi upp vår egen lilla bildbank. Det är viktigt att det är bilder som du själv har upphovsrätten till och att du är medveten om att dessa bilder kommer att publiceras. Tack på förhand!
Lägg gärna temabilder in, tex utekatter, kattungar, julkatter osv….:)
Under bilden kommer det stå ditt alias som fotograf. Vill du att det ska stå något annat ange då detta i ditt inlägg.
Jag kommer att i efterhand ta bort kommentarer (utan bilder) så att det bli en ren bildtråd:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag har lagt in kattungar i tråden på hittekatter.
Kan säga även här att det är fritt att låna från min hemsida, så länge det talas om att bilderna kommer från mig
Där finns massor med blandade kattbilder.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Har massa mer bilder så det är bara att höra av sig om något speciellt behövs. Har allt från sovande katter till busiga katter och katter i tomteluva m.m..
Barn och katt. Det är en bra artikelidé!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Som sagt. Ifall någon vill skriva en artikel, oavsett om vad, hjälper jag gärna till!
#79 Jag har en redan publicerad artikel om sommarkatter/hemlösa katter på Sommar, om det kan vara något.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Kom på att de i så fall kanske ska publicerar här, på nätet. Behöver väl inte vara så högupplösta då.
Fler bilder finns på hundens hemsida eller iaf länkar till bilder längst ner på katternas flik.
Finns det nån som ni vill/har användning för här på forumet så är det bara att säga till…
#92 Hahaha, vilken underbar bild!
"Här, ja' tar'en!"
#93 Eller också:
"Suck, här får man vänta länge på att få ordet"
Eller ett kattmöte:)
Jag röstar för konserverade möss i kattfoder.
#95 Haha, klockrent!
Tonfisk?