Katter iFokus

Katter

Etikettom-sajten
Läst 941 ggr
Mymlan
0

Mina små monster

Tog hem2 st kattungar ja honan kom ju en - 2 veckor senare då fd ägaren ej fann henne o sa räven tagit den.

Lothus han är en pigg, nyfiken, ligist, marodör, kelig  på sina villkor, har aldrig tid att sitta i famnen. Skriker ej på en MEN så fort jag går ut på balkongen då får han separationsångest och står i fönstret och skriker efter en. Han tuttar på sin syster :-(

Syrran, millimii så fort jag säger det så kommer hon + brodern. Hon är kelen, spinner så fort man kikar på henne. Men försiktig tjej, ogillar höga, skarpa, hastiga ljud. Hon har en förmåga att oftast landa i vatten skålen så det stänker om det.

De har fått vara med på sin första bussresa vilket de ej gillade de satt o jamade emellanåt. Men de klarade resan bra.. Sedan att vara i min mors lght ett nytt ställe det bekom dem inte det minsta.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[Hilo]
0

Grattis till de nya kattungarna..
Hur gammal är hanen?

Mymlan
0

De är födda kristihimmelsfärdshelgen -09. De är tagna alldeles för tidigt från mamman men hon tordes/ville ej ha dem kvar *hon lider av förföljelsemani* Men mamma katt skulle vara kvar. Nu har jag 5 andra katter som är 9 år - 15 år som lär de små kattspråket men mamma katt är ändå bäst. Rått henne att kastrera mamma katt men det gör hon ej ger ej piller heller så hon får snart en kull till och jag kan ej hjälpa henne mer.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[Hilo]
0

#2 Ah, misstänkte det då hanen snuttar..
Vanligt bland katter som blivit tagna för tidigt…

Hoppas det löser sig med allt, men jag tror du kommer göra ett toppenjobb!

[Katteeen]
0

När vi hade kattungar här hemma så bestämde jag mig för att jag skulle ha en egen i stan hos mamma, så jag tog med honom dit. Med följde även en liten kille som brorsans tjej skulle ha (han bor nu lyckligt på en bondgård).

När jag tänker efter så kan de omöjligt ha varit hela 12 veckor gamla, de var rätt små Obestämd Nog för att det inte hade gjort någon skillnad tror jag, mamman var påkörd och de var flaskuppfödda sedan 3 veckors ålder, men i alla fall..
Min hane snuttade på den andra, och hans mamma var ju tagen alldeles för tidigt från honom, det var det jag ville komma fram till.

Grattis till de små liven! :)