Vad skall era katter få i julklapp?
Mina katter får förmodligen bara lite extra god mat, lite rostbiff och vispgrädde kanske…
Däremot så tror jag att Malte skulle bli väldigt förtjust i en egen Fat Boy - nej ingen MC för små hundar, utan en cool liggdyna som är lätt att hålla ren och finns i en mängd härliga färger. Jag lutar åt en camouflagefärgad…
Finns numera även som kattbädd. Men känner jag det här hushållets fyrfota medlemmar rätt så kommer de snart att ha tagit kommandot över Maltes Fat Boy…:)
Nå, vad skall era katter få i julklapp, i år?
Vad balla dynor! Sån skulle jag vilja köpa! Dock tillåter inte min ekonomi det för tillfället…
Nåja. Kattklappar blir väl lite kattgodis och nån leksak kanske? Har inte tänkt så mycket på saken än :)

Mat, typ tonfisk och så. :P Sen brukar de få paket av våra släktingars katter med haha. ;)

Det blir väl lite julmat och några nya leksaker kanske=) Mina katter hade nog inte använt en sådan dyna så det hade nog varit bortkastade pengar tyvärr.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
God mat :D, nån sorts korggrej *världsbäst på förklaringar*, o så ska jag köpa en ny, mjuk borste, och kanske nåt mer! :)

Vad mysigt det låter, tror att de kommer att ha en extra skojig dag de små liven:)
Ja fy, det känns så värdelöst när man köpt något fint, dyrt, och sedan vill de bara ligga i en kartong ändå…:/ Nu tror jag dock det blir toppen för både hund och katt med denna bädd. Stor fördel att den är så lätt att skölja av också…
Blir lite nya leksaker och sen räkor till mat sen får han ju alltid något av mina syskons barn och min mamma så han blir bortskämd och självklart är det inslaget halva nöjet att se hur han frenetiskt försöker bita upp paketen *s*
Ha de bra
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Mina fick nyss sin mjukissko. Men de önskar sig den här….
Men tyvärr är den lite dyr för vår budget just nu, så jag tror det blir något billigare.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Lite extra gott att äta från julbordet brukar det bara bli. Men man vet aldrig om man snavar över någon extra kul kattgrej som jag anser att dom bara måste få… :D
Här blir det nog några nya kattleksaker och så en massa extra kel och gos. Att skämma bort dem med smaskiga ätbara ting är ingen idé eftersom de ändå föredrar sitt torrfoder de äter dag ut och dag in. Allt annat nosar de bara på och går ifrån. Kräsna eller vad??! ;-)

Kan meddela att en härligt röd FatBoy (se # 1) är inköpt till Malte nu - och det finns utrymme för katt också förstås. De är insmusslad och gömd till julafton…:)