Bilder
som jag fått i mailen som bara är så underbara
//Lise-Lotte

och

och

och

och

näst sista 

mutation?

glömde denna och upptäcket att min signaturbild blev väldigt passande 

Åh så gulligt:)) Bäst tycker jag nog ändå om den med galgarna, för det är bara så knasigt hur katter kan komma på egendomliga ställen att sova i/på… Hur bekvämt känns det där…:)
En av mina kattungar tvärslocknade i skon (som den i toffeln #3), visst är det underbart hur tvärt de bara kan bli trötta mitt i all lek…!

haha, vad kul att den ligger på kälderna! ;)

Barn är lika oavsett art
tvärslocknar där de "står".
//Lise-Lotte som tyvärr är allergisk mot katter

#4 med kattungarna i sängen var ju härlig också! En kull har jag haft o sovrummet, men det blev ju superjobbigt när de lärde sig att komma upp i sängen - 6 kattungar blir liiite för mycket att ha där… Så nu har de eget kattunge-rum, och ev får de ibland vara i sovrummet i några veckor tills de lär sig gå.
Älgfotot var fantastiskt!! Och inte kan det vara ett montage, väl?
Den gigantiska katten ser ut att vara en Maine coon, de kan ju verkligen bli enormt stora och imponerande, speciellt hanarna. verkar vara en ur-mysig kattras tycker jag:)

Välkommen till Katter, kickboard! Vilka fina katter och jag gillar bilderna skarpt! Tycker speciellt den röd-vita kissen på väg mot kameran blev ett väldigt läckert foto:)

Fasiken vad många det verkar vara som har röd katt nu för tiden. Jag vill också ha en……………..
Carola
Vi har faktiskt tre röda, kanske därför den svarta långhåriga är favorit, men så har den också en speciell karaktär. Den är lugn och värdig, men ilsknar ibland till jättesnabbt om man råkar ta i dess baktassar:)

Annars brukar ju rödhåriga ha mest temprament. 
Carola

Min röde avelshane är världens jättego'aste och älskar utställningar, löjligt charmig fast inte mesigt snäll..:) Röda katter är inte alls min färg, men när han dök upp som den enda rödtotten i en kull kunde jag ändå inte med att sälja honom….:)

Jag har ingen långhårig katt kvar. Tog bort den i mars. Men det spelar väl ingen roll om den är långhårig eller korthårig? Har några katter som ligger uppepå soffan ung så där. Men din ser ut att ha benen på varsin sida om soffan är det så?
Kanske lite konstig stil.
Carola
Precis, benen på varsin sida av soffan, Jag vet inte om det gör någon skillnad vilken ras det är, men vi har aldrig haft någon bondkatt som gjort så och vi har säkert haft mer än tjugo katter allt som allt genom åren.

#21 Kanske lite ovanligt. Ska kolla mina katter hur dom ligger på soffan nästa gång.
Carola

Min gamla långhår gillar att ligga så också:) Men även några av de korthåriga, speciellt när de är kattungar har jag märkt. Jag tror nog mer att det är en cool stil somliga lägger sig till med. Ser himla kramgosigt ut på något vis tycker jag:)

Hej! vill bara visa en bild på våran fina CH S*Royla Imp`s Anna Ancher
Hon är mycket kelsjuk och hoppar gärna upp på min axel om hon får en chans och hon älskar att bli kramad.Om jag inte låtsas om henne vid de tillfällen trycker hon in sin nacke och hals mot mitt ansikte och försöker klia sig mot min näsa! En Helt underbar Katt!!!

Välkommen till Katter, Roger! Och tack för den vackra bilden på Anna!
Visst är det en svartsköldpadd-vit Norsk Skogkatt? Man får fråga lite försiktigt, för det kan emellanåt vara lätt att ta fel när man inte är riktigt hemma på rasen ifråga… Vad som känns självklart för uppfödare/ägare av en viss ras tar tid för oinitierade att se utan övning liksom…:) Hur som helst, väldigt tjusig färgfördelning på en vacker katt!

Jodå Pia du har helt rätt. Ber om ursäkt för att jag glömde berätta!