Evigt tacksam
Jag ville bara säga att jag är evigt tacksam för all information jag har fått i mina egna och andras trådar. Jag har lärt mig otroligt mycket sedan jag blev medlem här. Jag uppskattar verkligen den här sajten och det är inte bara för min egna skull utan för andras också.
För det första hade jag ingen aning om att många torrfoder är rent utav farliga för katterna i och med magnesiumhalten, salthalten och att det innehöll helt fel ämnen än vad katter behöver.
Jag trodde i stort sett att Friskies, Whiskas och Pussi var lyxfoder när man jämförde med andra på vanliga livsmedelsbutiker, men nu använder jag knappt torrfoder längre och absolut inget utav dom alternativen!
Och inte bara det, så mycket annat viktigt också…
Tack :)

Hoppas man har hjälpt till lite 
Kul att du trivs, och att du lärt dig så mycket!
Roligt att höra att du uppskattar sajten och trivs här!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Så roligt att höra! Jag tror alla har mycket att lära bara man kan erkänna sina misstag och lyssnar istället för att slå ifrån sig informationen. Det är många duktiga och kunniga kattägare med erfarenhet här inne (och på andra ställen!) :)
Lyssa - lär - och bestäm sedan vad du ska göra med informationen.