Katter iFokus

Katter

Etikettandra-djur
Läst 1010 ggr
Hawknestgrove
0

Rondellhund!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på en söt rondellvovve, som jag tog idag när jag var och handlade på Svinesund

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

Samma vovve, fast en annan bild…

Pia
0

Oh så söt:)

Mer om rondellkatter & hundar

Murre_Uddiz
0

har inte sett nån rond.katt *=(* men rondellhundar såg jag nåra i täby typ :P

Sessan1
0

Murre_Uddiz , vart ungefär  i täby bor du?

Jag har  bott i täby för många år sedan! Därför jag undrar snällT :)) 

Kram

EddaM
0

GunillaH:Jag har bott några år i Strömstad, kul att se bilder där ifrån även om ja *host* är den där affären i bakgrunden=)

Fin rondell hund det va ilaf=) Tycker det är en rolig grej det där fast jag inte har sett någon live.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Terrierlina
0

1# vad är ett "kondomeri"??? (se din andra bild) Glad

Hawknestgrove
0

Hihi, det är en shop där man kan köpa både mysiga och skojiga leksaker för vuxenlekar.

Pia
0

Visst är det ett roligt namn, kondomeri:) Jag vill minnas att det låg ett sådant i Skärholmen för ett antal år sedan. Sådant som är no-no i Norge…

Sandra
0

De där dyker ju upp precis överallt!I Bro har de nu 3 st rondellhundar (tror jag). En i den ena rondellen o två i den andra. Kan ju ha räknat fel också. Det är alltid mörkt när jag åker igenom alla rondeller med djur. Kan inte ta nåt foto då eftersom jag kör o det är bäckmörkt. Trist =(

Erikalice
0

I Gränna hade vi tre rondellhundar i vår enda rondell uppe vid Galgen. En liten tax och två dalmatiners som slogs om ett polkagrisrandigt ben Glad. Tyvärr var det någon som snodde hundarna  Gråter Förstår inte hur någon kan göra så… Alla tyckte ju jättemycket om de där hundarna…

Murre_Uddiz
0

Sessan, jag bor inte i täby, jag bor i Åkersberga ;) Men det tar väl ca 20-25 min att åka till täby från mig. mina föräldrar jobbar i täby =)

Hawknestgrove
0

Fast Norge har blivit bättre. Nu finns det ett kondomeri i fina nya Tista center i Halden

Pia
0

Oj, norskt avancemang minsann…:)

Jenna-Gun
0

Nu har vi fått

vår rondellhu……, i byn

Jenna

Pia
0

Ha, ha, den var ju perfekt, Jenna!

EddaM
0

haha ja det var den=)))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Jenna-Gun
0

Har ingen aning om vem som har satt dit den.

Få se hur länge den får vara ifred.

Jenna

Mannas
0

Några rondellhundar har hittat hit till Fnland också,men de får inte vara kvar för om det nu var vägvärket eller vad det nu var..de anser att de är en fara i trafiken….jag tycker att de borde få vara kvar de är ju en kul grej!  :)

Pia
0

Ja jösses, det finns väl miljoner andra saker som är mer än fara i trafiken kan man tycka… Märkligt att inte annan offentligt bekostad "konst" i rondeller anses vara trafikfara…