kattungar
Finns det något sötare än små söta kattungar och hundvalpar? Det tycker inte jag iallafall!
Så varför inte lägga upp små söta bilder på alla söta kattungar, så alla får ta del av dessa söta varelser.
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Oj så söt! :)
Brukar säga att kattungar är för söta för sitt eget bästa. Tyvärr skaffa många en kattunge utan att tänka på att de blir vuxna och allt vad det innebär. Det största problemet är väl egentligen att många mer eller mindre skänker bort sina kattungar. Då kan de hamna hos någon som inte riktigt satt sig in i vad det innebär att ha katt.
Men visst är de underbara kattungarna!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

tack.
ah ja vet dt kan bli så ibland vi gavbort vår katt men dt var av andra skäl iaf. men ens egen katt är alltid den sötaste ung som gammal ändå.
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

En bild på en kompis kattunge. Glenn heter han och är 6 veckor gammal. Jäklar så söt!
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

#7 Men gud vilken underbar bild :D sån sötnos!
#7 Tack så mycket
Glenn har även syskon!
Här är Pelle, bror till Glenn ovan. Även han 6 veckor gammal.
Glenn och Pelles syster är supersöta Britta!
Henne blev jag väldigt kär i. Har deras morbror hemma redan + 2 andra katter så tyvärr kunde jag inte ta henne. Men hon är så otroligt fin.
När jag ändå är igång så
En kompis var kattvakt åt 6 Heliga birmor. Här är ena ungen, Caddy. Hans riktiga namn är S*Zilkyzox Cadbury Delight.

Vilka sötnosar alla har att visa :D

#17 vilken super mysig bild :D Man bara skiner upp av den!

#18!
Tack.. De älskar verkligen varandra.. De sover alltid ihop eller nära varandra.. jätte gulligt! :)

#19 Åh vad roligt, läste tråden du skrev om hur det gick i början, så man blev glad för dig att det bara gick så bra nu då :D

#20!
Jag är överlycklig. Det är som natt och dag… nu vill de inte vara utan varandra! Tack!

#21 :D Du fick mig att tänka om, om man skulle skaffa en kompis till min lilla skrutt, frågan är bara om man får ett jobb efter sommaren nu (har bara tillfälligt jobb nu i sommar och lite extra efter) så kan det nog komma hit en till plutt :)

Din lilla pojke är så söt (har ju sett bilder) och jag tror verkligen han skulle älska en kompis.. Men det är ju inte lätt när man inte vet med jobb och så. Min semester är slut nu på måndag och då är jag glad att de har varandra. Kan jag gå till jobb med lite bättre samvete :) Du kanske kan skaffa en när du vet hur allt blir.. :) Håller tummarna för att allt går som du vill :)

:) Tack, Det tror jag också att han skulle. Hoppas verkligen att det löser sig det här med 

#26. Men kolla in sötnosen… 

#28 Underbart söt!!!!!

#30. Men kolla in gosemagen… man vill gooooosa där!

Josefa… så många sötnötar du har hemma, så fina de är allesammans :)

Gud vad många sötnosar :D

kattungar och hundvalpar är det sötaste som finns!