Ny medarbetare på Katter
Jag har just blivit Medarbetare här på Katter iFokus. Tyckte därför att det kunde vara på sin plats med en liten presentation.
Här på iFokus är jag mest känd som Sajtvärd för Hittekatter iFokus. En sajt jag startade för ganska exakt tre år sedan. Där fokuserar vi på de hemlösa katterna samt arbetar för att höja kattens status i Sverige.
Jag har alltid varit kattmänniska och haft många katter genom årens lopp. Nu som tidigare mest hittekatter.
Har bott i Nederländerna, Amsterdam, i fyra år. Holländarna är ett mycket djurvänligt folk och har ett starkare och mer effektivt Djurskydd än vad vi har i Sverige. Katten har hög status och hemlösa katter är inte alls lika vanligt som här.
Bor nu i Dalsland och arbetar inom äldreomsorgen. Förutom katter är jag även intresserad av andra djur, natur, trädgård, film, fotografering och lite av varje.
Ja det var jag det i ett nötskal. :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Välkommen hit! :)
Det var väl behövligt med en till Medarbetare här! Kul! :)
Härligt med en ny Medarbetare! Det behövs här inne 
Tack så mycket för välkomnandet! :)
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Roligt att se att du är här oxå Lena 

Trevligt! 
Det var verkligen på tiden :) Jätte kul att du blev Medarbetare Lena.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

välkommen!! :)

Äntligen en ny Medarbetare! Välkommen!
Tack ska ni ha! :)
Åh vad bra o välkommen hit
Välkommen
Känns bra att för en relativt ny att se en ny Medarbetare hit…. 

Äntligen! Gud vad det behövdes. Nu kanske man skulle ta och ge det en chans till :)
#12 Det får ni absolut göra! :)