Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 2712 ggr
Cessy
0

Foton som ni tycker extra mycket om

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja vi har ju haft många fototrådar härinne på Kif, men till den här tråden vill jag att ni lägger upp foton på era kissar som ni tycker extra mycket om. Det kan vara ett foto där ni tycker er kisse är bådårande söt. Gör en rolig grimas eller………….

Börjar med två foton o på det första är Zelda ca. 11-12 veckor o det var första dagen hos oss o hon klämde in sig mellan datorskärmen o reservtangentbordet o tittade på mig då jag satt o surfade o jag tycker ju helt partiskt att hon är helt bedårande på denna bildenFlört

På den andra bilden som jag tycker extra mycket om som är tagen  i förra veckan då Zelda var ca 7mån. o hon tittar så på mig o jag tycker riktigt att hon säger "o vad håller du på med" Ingen bedårande pötnos men ändå en bild som jag tycker är sådär extra mycket omGlad

chapett
0

Jag tycker om denna bilden på Nova - hon har varit hos oss i 10 dagar (vi hittade henne under en bil på en sjukhusparkering i december ca 5v gammal) och man kan se hur hon känner sig trygg på något vis. Man riktigt ser buset i hennes ögon… =)

chapett
0

Här kommer en bild på Casper - han ser bara så där mysig ut… =)

Sissi
0

Här är en bild på min lilla älskling Japp.
Bara älskar den här bilden, den visar hans personlighet på ett så bra sätt.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

MonicaLagerquist
0

Den här bilden på Cissi och Tomte Nisse gillar jag skarpt.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

Sen är Zhilla (trots sina smutsiga öron) väldigt söt när hon ligger på Cissis rygg och myser

Stolt ägare till tre La permer

Cessy
0

Ja det är precis sådana bilder jag menar. Jättefina bilder på mysiga kissarSkrattande

Dorkiis
0

jag gillar den här bilden på Ellie när hon stormyser i soffan på landet. tyvärr är den tagen med fel inställning på kameran så den är lite suddig ..

Naala92
0

Någon som kan förklara hur man lägger bilder I inlägget så man kan sicka flera? ^^' Har minst två bilder på min komande hona som jag tycker är för söta

Anna-kB
0

Naala92 Det undrar jag också, har det något med om man är betalande medlem?

Cessy
0

#8 o #9

Det är klipp o klistra. Ni behöver ha ett album någonstans på webben eller här på iFokus - kopiera bilden/erna o klistra in.

Vill man kunna visa en uppladdad bild från datorn direkt i inlägget, så måste man ha ifokus+, alltså betalande medlem, men man kan bara ladda upp 1 bild per inlägg o måste alltså "klipp o klistra" ändå för att kuna visa flera bilder i samma inlägg.

Naala92
0

Visar några bilder då på min hona jag ännu inte fått hem

Den sista bilden är lite rolig på så sätt att min hona är beskriven som den piggaste och mest aktiva i kullen, dock låg hon i mitt knä och halvsov den mesta tiden, vilket hon inte gjort på de andra som kollat <3
skulle kunna sätta in massor men dessa är nog bland de sötaste ^^

Tiana
0

Ett par av mina små stödisar här hemma Glad. Busiga till tusen, men lite trötta ibland

Christelle
0

Vilka fina kissar ni har hallihop!

Min favoritbilder på min Ragdoll Ramses är dessa två bilder. Då det verkligen syns vilken cool, charmig,snygg,mysig och söt katt han verkligen är. Han charmar matte varje dag med sina vackra ögon och sitt goa sätt Glad

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Christelle
0

Har ju även en Maine Coon vid namn Cesar. Han är också en go och riktigt cool kille. Han är mysig och otroligt busig!Han har också världens kanske fjantigaste jamande man kan tänka sig. Ändå ser han så grym och stor ut. Dessa är min favvo bild på honom än så länge.

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Cessy
0

Åh jättefina bilder på härliga kissarGlad

Hoppas att ni alla fortsätter lägga upp foton på era kissar, foton som ni tycker så där lite extra mycket om. Där ni tycker era kissar är extra gulliga, vackra eller gör något extra festligt m.m.

Sissi
0

Här är en bild på min skogis Tryffel som jag är väldigt nöjd med då det är näst in till omöjligt att få till några bra bilder på honom.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

[Torrboll]
0

Min lilla Cleo, ca 12 veckor gammal. Jag tycker bilden är för skön ^^

Halvdansken
0

En bra bild på Jason. Han älskar att sova på rygg.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Leorag
0

Den här gillar jag på Charlie, har en till bild på honom som också hör till en favorit men på den syns kopplet så den tar jag inte med =)

Leorag
0

Den här är nog favoritbilden på Lucas även om man kan se hans sele lite grann men men =)

Callisto
0

Har ingen bild på det men min katt älskade också att ligga och sova på rygg…saknar honom så

texasmamma
0

Sid får bli försten ut, tyvärr finns han inte kvar i livet men i hjärtat mitt har han sin speciella plats

texasmamma
0

och sen Morgan så klart, svårt att välja en då jag har hur många bilder som helst på honom, våran fotomodell

texasmamma
0

Måns blir sisten ut, minstingen som aldrig är stilla så det är svårt att få bra bilder på honom

texasmamma
0

Det här är en katt jag stötte på i Vaxholm på ett café och den bilden gillar jag så den får också vara med här

Maria
0

#17 Vilken underbar bild…

/Maria

Cessy
0

Åh så härliga bilder ni laggt inSkrattande Underbara att titta på.

Vill ha fler sådana att titta påFlört

Yoda
0

Jag gillar denna bild. Hjördis spanar ut över sommarstugan!

S*Oblivion's Devon Rex
>>Söker fodervärdar i Skellefteå-området!<<

otilia
0

Jag gillar Musse när han sover:D hehe

Moa-16
0

Felix grannens söta katt!.

Moa-16
0

Och här har ni min Katt!.

Scoobi86
0

Min ena katt älskar att ligga under täcket och mysa men ibland händer det för mycket runt henne och då sticker hon ut huvudet. :)

otilia
0

Hon ser trött ut:D

Scoobi86
0

Haha…ja, här är en till när hon är så söt!

otilia
0

vad sööt

Scoobi86
0

Och här är min andra katt precis efter att han blivit kastrerad. Han ligger jämt halvt uppe på datorn och tittar på skärmen…jag fattar inte varför.

otilia
0

gillar kanske att sitta vid datorn..

Här är musse med hans syskon.

De är inte ett dugg lika….

Musse är den röda, Blacky är den hel svarta och svartvita är singo

Destany
0

denna bilden gör mig alltid varm om hjärtat.. Puma blev kastrerad o hon var riktigt kass på kvällen kall som is o hon vaknade inte riktigt.. jag bäddade ner henne  i filtar men zorro pojken tyckte inte det räckte så han ville ge henne av sin värme.. ett bevis på hur mycket de älskar varandra =)

Maria
0

Denna bilden gillar jag på Lorentz. Man ser hans små "födelsemärken" på nosen.

/Maria

chapett
0

=) Vilka fina bilder