Foton som ni tycker extra mycket om
Ja vi har ju haft många fototrådar härinne på Kif, men till den här tråden vill jag att ni lägger upp foton på era kissar som ni tycker extra mycket om. Det kan vara ett foto där ni tycker er kisse är bådårande söt. Gör en rolig grimas eller………….
Börjar med två foton o på det första är Zelda ca. 11-12 veckor o det var första dagen hos oss o hon klämde in sig mellan datorskärmen o reservtangentbordet o tittade på mig då jag satt o surfade o jag tycker ju helt partiskt att hon är helt bedårande på denna bilden
På den andra bilden som jag tycker extra mycket om som är tagen i förra veckan då Zelda var ca 7mån. o hon tittar så på mig o jag tycker riktigt att hon säger "o vad håller du på med" Ingen bedårande pötnos men ändå en bild som jag tycker är sådär extra mycket om

Här är en bild på min lilla älskling Japp.
Bara älskar den här bilden, den visar hans personlighet på ett så bra sätt.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Ja det är precis sådana bilder jag menar. Jättefina bilder på mysiga kissar

Någon som kan förklara hur man lägger bilder I inlägget så man kan sicka flera? ^^' Har minst två bilder på min komande hona som jag tycker är för söta

Naala92 Det undrar jag också, har det något med om man är betalande medlem?
#8 o #9
Det är klipp o klistra. Ni behöver ha ett album någonstans på webben eller här på iFokus - kopiera bilden/erna o klistra in.
Vill man kunna visa en uppladdad bild från datorn direkt i inlägget, så måste man ha ifokus+, alltså betalande medlem, men man kan bara ladda upp 1 bild per inlägg o måste alltså "klipp o klistra" ändå för att kuna visa flera bilder i samma inlägg.
Visar några bilder då på min hona jag ännu inte fått hem
Den sista bilden är lite rolig på så sätt att min hona är beskriven som den piggaste och mest aktiva i kullen, dock låg hon i mitt knä och halvsov den mesta tiden, vilket hon inte gjort på de andra som kollat <3
skulle kunna sätta in massor men dessa är nog bland de sötaste ^^

Vilka fina kissar ni har hallihop!
Min favoritbilder på min Ragdoll Ramses är dessa två bilder. Då det verkligen syns vilken cool, charmig,snygg,mysig och söt katt han verkligen är. Han charmar matte varje dag med sina vackra ögon och sitt goa sätt 
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Har ju även en Maine Coon vid namn Cesar. Han är också en go och riktigt cool kille. Han är mysig och otroligt busig!Han har också världens kanske fjantigaste jamande man kan tänka sig. Ändå ser han så grym och stor ut. Dessa är min favvo bild på honom än så länge.
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Åh jättefina bilder på härliga kissar
Hoppas att ni alla fortsätter lägga upp foton på era kissar, foton som ni tycker så där lite extra mycket om. Där ni tycker era kissar är extra gulliga, vackra eller gör något extra festligt m.m.
Här är en bild på min skogis Tryffel som jag är väldigt nöjd med då det är näst in till omöjligt att få till några bra bilder på honom.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Har ingen bild på det men min katt älskade också att ligga och sova på rygg…saknar honom så
#17 Vilken underbar bild…
/Maria
Åh så härliga bilder ni laggt in
Underbara att titta på.
Vill ha fler sådana att titta på
Jag gillar denna bild. Hjördis spanar ut över sommarstugan!
vad sööt

=) Vilka fina bilder