Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 4068 ggr
Anna-kB
0

Leker med gardin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det uppskattas inte av mig, fast hon lyssnar inte ett skvatt på mig så jag tog lite bilder för hon är  ju så sött..

[Angel88]
0

spreja citron vatten på…???

spiritedaway
0

Hon hade ju säkert kul i alla fall haha Tungan ute

MonicaLagerquist
0

Gissa varför våra gardiner ser ut så här.

Stolt ägare till tre La permer

Moa-16
0

Är det så stora problem oss er?. Inga av mina katter har rört gardinerna=/…..;). Men det är kanske kul. Vem vet..

[mia-38]
0

Inte så kul att få gardinerna sönderrivna.
Min Buse hängde i en härom veckan. Han brukar aldrig bry sej om de. Men just då gjorde han det.

Det är lite tråkigt när man vill ha långa gardiner. Men testa ett tag med korta så kanske katten kommer på nåt annat att busa med.

Ludwis
0

Har långa gardiner fast min kisse leker inte med dom på golvet nej han hoppar upp på fönsterbrädan, tar sats och slänger sig ut i gardinen och hänger långt upp tills han trillar ner eller hoppar ner på fönsterbrädan igen och gör om det ^^ inte jätte kul, ^^,

MonicaLagerquist
0

Vi har bara knut på gardinerna när vi har småkatter.De vuxna är aldrig på gardinerna men kattungarna är tokbusiga.

Stolt ägare till tre La permer

spiritedaway
0

Här hemma beror det lite på vad för sorts gardiner det är. De flesta jag har hänger ner till golvet och de flesta är helt ointressanta för katterna.
Men jag har ett par gardiner som katterna tyvärr verkar tycka är skitkul att hänga och klättra i. Det är typ spets men väldigt stabilt så dom höll. Tungan ute
Annars brukar de ej leka med gardiner.

siddelina
0

Mina är för gamla för att leka med gardiner, men när de var små kan jag berätta om det draperiet som jag hade i hallen.

Helt plötsligt blev det ett himla liv i draperiet, så jag sa:

-Hallå där, låt bli draperiet!

och ner kom först Shila, sen Zabina och sist Tessi …Glad

Behöver jag tala om att gardinstången blev sned!

SaraC
0

Mina härjar också i gardinerna. Hade franspaneler alldeles i början när katterna flyttade in och dem fick jag plocka ned omgående. Nu har jag bara vanliga panelerna kvar, ska köpa nya så har inte orkat bry mig om att de leker i de jag har nu. Ska testa några av tipsen i tråden när jag köper nya!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

mariva
0

#10 Hade ingen aning om att det fanns franspaneler! Det måste ju vara helt underbart för små katter! Skrattande

isa
0

min katt tycker det är roligt när jag skjuter en boll eller leksak under gardinen, då leker hon både med leksaken och gardinen.

Dorkiis
0

min katt tyckte att gardinerna var jätteroliga när hon först kom hit men nu har de fått vara ifred rätt länge =)

spiritedaway
0

#11 och säkert farligt också ifall de får i sig nån tråd.

mariva
0

#14 Ja det måste jag ju hålla med om. Kanske också risk att de blir strypta om de får dem runt halsen…