Steffie sopade banan!!
Här kommer lite skryt :)
Hade en mycket lyckad utställningshelg här i Örebro, där min lilla huskatthona Stephanie (Steffie) blev BIS Huskatt KH både lör och sön, med samtliga domarröster båda dagarna! Jag är sååå stolt över min lilla underbara snutta!
Damian blev NOM LH-hane på lördagen men blev slagen av Feztiz (grattis till er Madde!!) och idag blev han Ex 2.
Grattis till Madde och Feztiz som också tog "dubbel-BIS" i helgen!

Wow! Gratulerar så mycket!

Grattis va kul!
Grattis - jättekul
Supergrattis till både Steffie och dig, Malin! Hon är värd det, en underbarare liten skapelse får man leta efter!
Jag var där i lördags, och såg henne vinna i panelen, Glenn sken upp som en sol när han såg henne! Var det första ggn Glenn såg henne?
Skulle ha kommit idag också men hadde ingen bil tillgänglig dessvärre.
Grattis igen, hon är en superb liten kisse! Hon kommer att bli en värdig efterträdare till Jaffa på utställningarna!
Nospussa henne från mig!

Tack, alla! 
Vickevire: Ja det var första gången han såg henne, hon är såpass ny så det är faktiskt inte så många domare som sett henne än!
Vad roligt! Stort grattis!

Grattis! :D
grattis!! gud va roligt o höra
S*Winsnes Wilda
Stort grattis :)
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Återigen TACK för gratulationerna! 
Får man inte se en liten bild av vinnaren då?
GRATTIS till er 

Jag ska kolla efter fler bra bilder att visa, men det är hon som är på avataren!

Tack tack Malin =) Grattis själv=) Feztiz blev ju BIS båda dagarna o hon o Steffie är två lysande stjärnor =) Jag e kanon glad åt Feztiz framgångar o Steffie är ju bara sååååååååååååå söt=)
*kramar* från oss
En bild på Feztiz kommer här.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Grattis till dig med EddaM o din Feztiz är ju bara så helt underbart vacker
Gipzy: Hoppas att du hittar någon bild o lägger upp på din Steffie. Är ju jättenyfiken på att mer se hur hon ser ut.
Grattis Malin och Madde! 
Trots att det inte blev någon BIS för min Findus så är jag väldigt stolt över att han återigen blev NOM. Hade intalat mig själv att enda anledningen till att han blev NOM senaste gången var för att han var ensam i klassen men det var han inte nu och han blev NOM ändå 
Och domaren lurade mig!
Han tittade på mig med lite snälla ögon och sa; "min tvåa idag, och man ska inte vara ledsen för det… Är den här" och pekar på den andra katten, vilket betydde att Findus vann! Ååhh, vad jag började grina 
Är väldigt nöjd ändå med två NOM på tre utställningar! 

*Yark* nu har det skitit sej rejält med alla bilder jag hade på datorn, förmodligen efter hårddiskkraschen jag hade för nån månad sen…
Men gå in och kolla på min hemsida http://www.malinskatter.dinstudio.se
Där finns fler bilder på henne!

Jag gick in på din hemsida och guud vilka fina katter du har!!

Tack så hemskt mycket!

men hon är ju klart vackrast ^^
(jag var domarassistent då och jag hejade på henne hela vägen) ^^
You can't spell Bitchy without Itchy

Vilka underbara katter du har! Grattis til Steffi! :)

Tackar, tackar!

Jajjamän det är hon!

^^
You can't spell Bitchy without Itchy