Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 1768 ggr
julia61
0

ledsen midsommar

Idag fick jag hjälpa min svärmor att åka till vetrinären, katten hade fått fel på njurarna och det fanns inget att göra.

När den somnat in så strök jag över katten och kände hur mager den blivit, ögonen var öppna, så vackra men så tomma.

Gråten kom ju och jag o svärmor grät där och saknade Knutte, som katten heter….var hans namn..

Pälsen var ingen glans i längre och jag kände varje revben under min hand.

Det fanns inte någon katt där i pälsens virvlar längre, den hade redan åkt iväg, till en plats utan smärta och med guld och gröna skogar. Sol och vidder att springa i och leka.

Hej då lilla Knutte vi kommer att komma ihåg dig och sakna digGråter

Josefa
0

Gråter Sov gott lille Knutte

EnsamTjej
0

Åhhh shit vad jobbigt =( Lider med dig. Vila i frid Knutte =( Hur gammal blev han?? kram

julia61
0

Han blev 14 år, avsevärd ålder, man hann lära känna honom liksom…min son på 11 har alltid känt honom så att säga.Det blev tufft att berätta det.

Knutte gjorde aldrig illa någon, till o med idag när han ville vara kvar i buren så knuffade han bort vetrinärens händer med sina tassar utan klorna framme. Så snäll.

Moa-16
0

Nä Så hemskt när ett djur dör. Man lär ju känna dom. Katter är ju sociala djur. Men 14 år är ju ganska gammalt för en katt. Han hade det ju bra oss er. Knutte har det bra i katthimmlen:).

Cessy
0

Sov gott lilla KnutteGråter

*tröstkram till dig julia61 o din svärmor*

mymlanbus
0

tröstkramar till er

och sov i ro lilla Knutte

Skruttan-1
0

vila i frid lilla vännen.

zilli
0

Gud så tragiskt!Gråter

Sov gott Knutte.

Annaliz
0

Vila i frid knutte Gråter Styrkekramar till er!!

Halvdansken
0

Ni gjorde det bästa för katten. Tänk på de glada stunderna och kom ihåg honom men kärlek.

Och var inte förvånade om ni "ser" honom ibland. Vi gör det med en älskad död katt och min manna har haft påhälsningar från sin hund.

(Om man nu tror på sånt dvs)

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Kattilaforsens
0

Att förlora en älskad vän är aldrig lätt. Lider med er!

julia61
0

Tack för allt stöd, jag tror att de man älskat/älskar kollar in ibland , känner det inom mig när både min mamma och min bror är hos mig. Känner o vet att både katter och hundar är här mellan varven. Plus att jag känner dofter när det är så.

Det känns hemskt att förlora någon som man älskar……

Men man skall inte kyssa dem farväl, de finns runt om oss..

Callisto
0

Känner igen det där så väl. Vi var tvugna att avliva vår katt av precis samma anledning i kanuari. Det var hemskt att se honom efteråt, han var ju inte kvar längre. Det blir lättare med tiden, man slutar inbilla sig att man hör honom gå ner för trappan eller ser honom utanför fönstret. Jag vet att det är jobbigt men han levde ett långt och lyckligt liv. Det var det enda rätta att göra för honom. Hoppas du mår bättre snart.

emelie92
0

Nej vad tråkigt. Jag skulle verkligen ha dött lite inombords om min katt skulle försvinna :(

siddelina
0

Beklagar sorgen. Att mista en älskad vän är jobbigt! Vila i frid lille gubben!

Halvdansken
0

Fler som inte kan sova i sommarnatten?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

EnsamTjej
0

Jaaag……kan inte sova

siddelina
0

Jag vaknade tre och kunde inte somna om. Senare slocknade jag på bäddsoffan som om någon slagit mig i skallen med nåt hårt.Glad

Indylover
0

Så jobbigt när sånt händer. Rest in peace <3

liebe kann manchmal sehr weh tun

**- www.amandawestergren.blogg.se**

MyTwiggs
0

Så sorgligt! Gråter

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com