Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1458 ggr
Skruttan-1
0

En liten flicka

Jag var hemma hos min svägerska o skulle hälsa på dom då de har en liten nykattunge. En ursöt liten svart flicka, hon säger att hon inte kan ha kvar kattungen då hennes pojkvän inte tål den och undrade om jag kunde höra mig för lite… Jag kelar lite med kissen och den ger mig pussar o kelar så fint, väl hemma säger jag att det ståg mitt namn på henne Glad. Jaså, gjorde det, jamen ta o hämta henne isf. Nu har jag märkt att våran andra katt vill gärna ha en lekkompis så nu har vi en liten helsvart kattunge på 13 v vi klurar på namn o eftersom jag gillar dig Puma77 allt jobb och katt-tänkande så lutar det åt Puma blir hennes namn. Bild kommer men det är svårt o ta fina bilder på en svartkatt som dessutom är bara bus i Kyss

Dorkiis
0

haha vad mysigt! om jag bara kunde övertala min sambo om att skaffa en nr 2…=P

modellflickan
0

Nu blir jag lite sotis på dej :) Jag vill oxå ha en katt till!!

nadnadiine
0

Min pappa vägrar låta mig skaffa en katt till :(

TereseE
0

Puma77 är guld värd och Puma är ett superbra namn på din svarta nya lilla kattjej. Grattis och lycka till! Vill se bilder… Glad

Maria
0

Åh, grattis, jag blir alltid lite avis när någon skaffar kattungar. det ljuvligaste som finns…

/Maria

Kattilaforsens
0

Grattis! Älskar svarta katter! Har du ingen bild på underverket?Glad

Skruttan-1
0

Ja, Puma77 är ju så trevlig o ger bra budskap sen gör oxå fina saker oxå som kan köpas genom KKS, jag kan varmt reko att ni tar en titt över deras kattleksaker med mynta i våra katter ha uppskattat dessa :) Därmed fråga jag barnen om de kunde tänka sig att hon passar i namnet Puma o det tyckte det var fint. Har tagit kort men ska be min man lägga in det i datorn då jag ej har sån minnesläsare på hanns jobb så imorrn kan jag visa Er bilder på skönheten.

Skruttan-1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är lilla tjejen

Skruttan-1
0

lite kurragömma lek

Skruttan-1
0

Dottern o Puma, nu går våran andra katt o puma bra även hunden funkar bra fast Puma är lite tuff när hon är på soffan o hunden ligger på golvet då kan man spottas o låta lite farlig även ge en snabb tass :D Nu är våran hund van med katter i alla storlekar o vet att alla katter är någ inte mina vänner, trots allt vet dom inte hur snäll jag är.

Skruttan-1
0

här bilden

TereseE
0

Hon är hur fin som helst, älskar kolsvarta katter!

Skruttan-1
0

:) ja hon är söt. tanken var att vi inte skulle ha någon mer djur men så var det ju släkting i kris o denna kattunge är så himmla gó.

TereseE
0

#13 Hur många djur har ni då? Glad

Kattilaforsens
0

#8 Hon är bedårande!Kyss

Margona
0

Vilken söt liten tjejSkrattande

Skruttan-1
0

#13 Ne vi har "bara" en katt (nu 2) och en hund. Men eftersom vi har bott i hus fick vi omplacera flera katter  4 st då dessa inte alls trivdes som innekatter. Så sa vi det får räcka med en katt sen en hund. :D vart tufft o säga hej då till sina älskade vänner men jag känner alla som tagit dom och vet att de har det jätte bra i sina nya hem. Men vad gör man inte för sina djur man vill ju ge det bästa och tyvärr fanns ingen stor lägenhet emd uteplats annars hade vi gjort en kattgård på våran uteplats men det finns inte många 5 rok  :S

spiritedaway
0

oj så söt :)

Skruttan-1
0

:) tack hon är jätte söt ovanligt liten tycker jag men så är hennes mamma liten katt med antar det e generna. Köpt avmaskning o ska ge henne en kur samt ska hon till vetrinären efter helgdagarna o få sin 1 vacc spruta. Ska be vetrinären kolla igenom henne lite som hjärta osv sånt som är bra o veta :) Pigg o full rulle katterna leker redan o det är så kul o se våran Olga leka hon är lite pluffig Olga så detta är bra för tjejen. Nu är Olga max 1 år en hittekatt och en kompis gör bara gott.

Kan man få lite tips :) Jag köper RC foder men kan inte köpa kitten eftersom då kommer våran "pluffsfia" äta av det och det vill jag inte. Kan denna katt äta RC outdorr köper vi eftersom olga gillar den kan man kompletera upp detta foder med mjus-blötmat? Kan oxå säga att Olga inte väger för mycket men har som en bulle på magen det har väl satt sig där efter kastreringen. Men iaf tips av detta :)