Delar ur Sheri och Gretas liv

Haha.. sista bilden var fin! =D
Självklart blir det en hel del äventyr ute. Den här bilden är dock från deras första äventyr ute hos mina föräldrar. Så allt var extra nytt och läskigt, men Greta tyckte snabbt att det var okej och väldigt roligt ändå.
Sheri var lite mer tveksam, men att mysa i solen var trevligt ett tag i alla fall. Speciellt om hon fick ligga i sin kattbädd.
#3 Ja visst
Tur att syrran fick det på bild
Grattis till de fina katterna du har. Bilderna är super fina. :)
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus
Finfina katter! Vart kommer katterna ifrån?
#16 Tack
Ja de flesta bilderna får jag tacka min syster för ^^
De kommer från S*Spökkatten i/utanför Umeå
Dina katter är helt underbara! Och nästan lika fina som min cornish rex Tristan… 
Dessa bilder och katter är ju helt underbara. Jag är så svag för rasen. Kan inte riktigt bestämma mig vad det är som är så speciellt. Egentligen tycker jag att de är fula på ett sådant där charmigt sätt (missförstå mig inte nu) för jag skulle gärna vilja ha en sådan katt…
/Maria
#21 Haha tack. Ja han är fin 
#22 Väldigt sociala måste jag ju säga att dom är. Mina vill gärna vara med hela tiden, speciellt Sheri. Men det är inte alltid de vill mysa. Men de vill ju alltid ha en stund med mys varje dag. Men de vill som sagt gärna vara med på det mesta och har väldigt mycket energi.
#23 Första gången jag såg en rexkatt så tyckte jag att de var otroligt fula
De har ju ett väldigt speciellt utseende, men nu tycker jag att de är hur söta som helst.