Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 716 ggr
Faxlin
0

Reseburs tips

Vill passa på att tipsa alla er här inne om en resebur som jag fullkomligt fallit för. Japp, är man lika tokig som mig kan man bli kär i en resebur. Jag lovar :-)

Kolla in denna PetCargo bur. Häftig va?
http://www.hagen.com/uk/cats/addinfo/pet_cargo_cabrio.cfm

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

EddaM
0

Ja den såg jag i en djuraffär. Ganska fräck ja=)))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

[helenal]
0

ojdå!! va fräck. har faktiskt nyss köpt en fräck bur jag med:)

AgnetaK
0

Hm, den var inte dum. Någon som såg pris någonstans, eller vet?

Faxlin
0

Jag har sett dem i verkligheten. och de är helt fantastiska. De är godkända för flygtransporter. De är hur lätt som helst att spänna fast i vanliga bilbältet i bilen så att även missen åker säkert.
Den är helt enkelt fantastisk.
Den finns på många ställen i Sverige. Första gången jag hittade på buren var på en internet butik. De sålde buren för 598:- Sedan gick den upp till 898:- och nu är den nere på 698:- igen. Jag tycker inte detta företag är något seriöst som hoppar med dessa priser och skyller på dyrare inköpspris. Speciellt inte efter att ha pratat med en av grossisterna på denna bur. Det finns nämligen två i Sverige.
Min zoo affär i Gävle saluför dessa burar för 498:-.
Jag erbjuder mig gladerligen att köpa ut burar och ställa upp på att sända dem till de som är intresserad men inte kan ta sig till Söders zoo i Gävle.
Självklart kan man ta kontakt med Söders zoo själv och fråga om priset så ingen tror jag försöker sko mig själv på någon.
Vill bara hjälpa till. Det är som sagt var en fantastisk bur.
Och om man kollar så är detta pris på Söders zoo det billigaste jag hört om i hela landet.
Det jag hörde senast var att zoo affärer runt om där folk frågat tagit 999:- för sina. Då kan det vara värt fraktkostnaden från Gävle :-)

Audiatur et altera pars

AgnetaK
0

Blev tvungen att titta igen, det är nog den finaste transportbur jag sett.

Men jag måste undra: är halva framluckan öppen, utan galler eller nånting? Ingen av mina skulle sitta kvar där särskilt länge i så fall…

Faxlin
0

#5: Nejdå det är klarplast i den så det blir som ett fönster ut mot världen liksom.
Om ni vill se riktigt många närbilder på buren så kan ni gå in på iller.ifokus. Under artiklarna där finns det en artikel som heter PetCargo burar från Frankrike. Kolla in i den artikeln får ni se den i massor av bra bilder.
Vi som har iller har börjat använda den till dem också, så den är rymningssäker. Jag lovar. Du kan till och med byta mat och vatten utan att ens behöva öppna transportburens dörr.

Audiatur et altera pars

[helenal]
0

den verkar väldigt säker, skärskilt på den bilden där man kan sätta fast buren i bilen! och sygg färg med. finns den i fler färger?

Pia
0

Ganska cool var den, läcker färgkombination också.

Faxlin
0

#7: Tyvärr finns den bara i den färgen.

Audiatur et altera pars

jessicakarf
0

Oj vilken snygg! Med öppning på taket, vad smidigt. Undrar vad det kan kosta att skicka den från Gävle till Örebro? Ska nog kolla det och anta ditt erbjudande ÅsaF!

Faxlin
0

#10: Du är så välkommen så. Bara hojta till så fixar vi det. ;-)
Ska bli skojigt att höra vad du tycker om den. Jag har aldrig hört något negativt om den faktiskt. Jo, lite picklig att montera. men det är det enda.
Men det är en person som sagt det ;-)

Audiatur et altera pars

NinaToy
0

Tihi:P jag har gamla burar , funkar bra. :D